25 Şubat 2011 Cuma

İNANMAK /İSTEMEK / KARARLILIK..

-- İnsan kendini kimlik duygusunu en iyi şekilde
yansıttığı alanda mutlu görür.Oluşturduğu alanda
arkadaşlık ve dostluk ilişkilerini geliştirmek
adına, gruplara ait olmak ister.

--Ortak bir amaç çerçevesinde, yeni arkadaşlar
bulup,yeni girişimlerde,proje geliştirme peşinde
koşturması, değişim-gelişim için yoğunlaşması için
sadece ve sadece gönülden İNANIP, istemesi gerekmektedir.

--İnsan doğası gereği kısıtlanmaktan pek hoşlanmaz
kendine belirlediği hedef için bir alan yaratmanın
telaşına düşer.Genelde o alanda güç savaşına hazır
başka bireyler olduğunu gördüğünde duraksar iç sesine
kulak verir kendini dinler.

--Yenilenmede ve gelişimde kendine bir hedef seçer.
Neyi, nereye kadar, kiminle götürebileceği konusunda
kendini sorgular.Aslında bu kendi açısından doğru
bir şeydir.İçine dönüp sıkça soru sorduğunda onu
yolunda hiç bir şeyin dağıtamayacağını görür.

--Bir şeyi istemekle başlayan düşünceler eyleme
dönüştüğünde aldığı haz hiçte küçümsenecek gibi
değildir.ÖNEMLİ olan;

*Dikkat edilmesi gereken şey en başından güvenilir
adımlar atmak,

*Verdiği emeğe değecek etkinliklerde,iletişimlerde
bulunmak,

*Bu çabanın sonuca ulaşma konusunda kolay olmadığının
bilincinde olmak,

*Bazen risk gerektiren etkinlik ve ilişkilerde
atak olma anının belirlenmesini iyi yapmak,

*Bütünün bir parçası olma konusunda özveride bu-
lunulması gerektiğini bilmek,

*Uzanan dost ellere bir adım da kendi atarak
oluşan pozitif enerjiyi duyumsamak,

*Sosyal yaşamda bütünleşme adına; sevgi,şefkat
ve merhamet duygularıyla insanları kucaklamak

*Hedef seçiminde yaklaşımının fazlaca ütopik ve
hayalci olmaması,

*Mantıklı bir şekilde düşünerek, konu üzerine odaklanıp
kararlı olmak,

*Enerjisini doğru kimliklerle doğru şekilde harcama
konusunda beynine değişimin hatlarını iyi oturtmak,

Amaçlarında KARARLI olmak,bilinçli hareket etmek için
öncelekle İSTEMEK, İSTEMEK,İSTEMEK gerekir.

CWRM*

16 yorum:

  1. ahh ahhh... fikret kızılok nasıl götürüyor beni, kapatıyorum gözlerimi dünya içimde büyüyor, yollar uzun, sevdiklerimiz içimizde.
    öperim seni.

    YanıtlaSil
  2. gerçektn bişeyi çok istersen olur mu çok candan gönülden istedin .....ama olmayıncada sonuçta biz üzülüyoruz gene..bilmiyorum...sanırım hayatı öğernmenin en büyük zorluğu bu bence...çözümünü bildiğin bişeyi yap(a)mamak..

    YanıtlaSil
  3. çoookk istiyoooruumm evett olacak inanıyoruum =)

    YanıtlaSil
  4. "bu yol biraz tanıdık gelmiş
    adımlarıma sızı engel olmuştu
    baş parmağımdaki tırnakta hissedelir
    aldırmam tüm bedeni sarmadıkça
    bilirim başlar bi hastalık
    belkide çoktan başlamıştı.
    ele geçirirken ruhumu,
    serçe kadar sessizce ölmek
    dokunsalar yer yerinden sarsılacak
    işte ancak bu kadar kolay
    kelimeleri tutmak
    bu sakinliğimle devam edebilmek...
    bakmadın giderken,
    bildiğimden olsa gerek bende bakmadım.
    kolay olmadı seninki kadar
    devam edebilmek.
    zaten köşeyi döndükten sonra
    yürümeyi bile becerememiştim
    kenarına yığıldığım ağacı kesmişler
    ama yeri hala işaretli sanki
    nefes alma aralığımda
    zihnime gelip oturuşların
    zamanla azalıyor.
    derler ya zaman herşeyin ilacı
    aslında morfin kadar etkisi
    aniden gelen dayanılmaz acı
    yenilemek için kendini
    seni değiştirir
    sonra alışkanlıkların yerini..
    ardından yenilerine devretme merasimleri...
    ve beklenen olur
    gidiyorsun sanırım ülkemden
    uçan bir balon içinde
    hayallerimi yanına almış...
    bu sefer uzun uzun bakarım sana
    belki duyarsın diye seslenirim
    tebessümle bakışım mutluluktan değil (-di)"

    Uzun bir süredir bloğumda verimli olmadığımı gördüm bu şiirini okuduğumda..
    Biliyor musun? senin Güzel Sanatlar ın en iyi öğrencilerinden biri olacağını adım gibi biliyorum.
    Bu sözleri sana ilk kez söylemediğimi de biliyorsun..Sen de çok başka bir ışık görüyorum.Hissediyorum istediğini yürekten istiyorsun..
    İstemek başarmanın yarısıdır zaten
    sen hedefine çoktan kilitlenmişsin
    TÜM bunlar olduğunda bana haber vermeyi de unutma okey..:))

    YanıtlaSil
  5. EMEL' CİM;" En son ne zaman hayatla savaştığımı hatırlmaya çalışıyorum aslında...biliyorsunuz büyüyorum....bunu dolu dolu yaşamaya çalışıyorum..okuyorum..görüyorum..geziyorum ve bunların hepsini beynime kazıyorum..sizleri okuyorum...aşkı öğreniyorum mesela sizden..dostluğu...hayatı...Ve sizler bana savaşmayı öğretiyosunuz....her düştüğümde kalkan ben..şimdi bu okuduğum insanlardan delicesine bi şeyler öğreniyorum..merak ediyorum...hikayenin sonunu...sizi...okuduğum herşeyi...aslında...."


    Tatlım;bu aralar senin bu güzel değişim,gelişim çabalarını görmek beni çok ama çok sevindiriyor..
    yazılarını sabırla bekliyorum..
    ve hissettiğinde yazdıkların çok ama çok içten ,SEN gibi oluyor..yazmayı ve okumayı hiç bırakma olur mu*? :))

    YanıtlaSil
  6. Y.Fikret Kızılok benim sevdiğim zeki,üreten,yaşam çizgisi belli,tutarlı kırılgan bir yürekti..Birden özlediğimi hissettim.Bizlere yaşam çizgisiyle mesajlar da vermişti.;))

    YanıtlaSil
  7. benmde kendi bloğum için onu düşünmeye başlamıştım artık pek okuyan yok gibi geldi.. senin o pozitif enerjin mükemmel ya.olmasını dediğin gibi yürekten istiyorum ve olursa ilk öğrenenlerden biri de sen olacaksın;)

    YanıtlaSil
  8. antikuntin; o halde iletişimimizi sıcak tutalım olur mu...ya da olabildiğince...biliyorum derslerinde önemli...:))

    YanıtlaSil
  9. Parapsikolojinin gücünü sezdim, aldım elektriğini Delta seviyesine geçtim :)

    YanıtlaSil
  10. iletişim sıcak istedik olacak =)

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel motivasyon yazıları. İstemek inanmak başarmak. Ama önce istemek.

    YanıtlaSil
  12. başarıya götüren üç kelime (:

    YanıtlaSil
  13. BREEZE; "Hayat Yolculuğunda Aracımı Çarpışan Otolardan Seçmişim!!!"

    Blogunda artık farklı renk ve tarz görüyorum BREEZE..farklı biri dönüş yapmış sanki...çok keyifli bir süreç olacağa benzer ne dersin...ben sevdim bu tarzını...yeniden hoşgeldin bebeğim..:))

    YanıtlaSil
  14. ANTİNKUNTİN; EWWET..!! İŞTE BU!!BERABERİZ..İNANIYORUZ..:))
    ...VE BAŞARI SENİNLE OLUYOR( GELECEK ZAMAN DİLİYLE DEĞİL OLUMLAMA YAPIYORUSSS OKEYTO...)..;))

    YanıtlaSil
  15. ASAHHARA; Ben sıkça yaparım bunu..kendimi bu şekilde motive ederim...hatta hızımı alamayıp buzdolAbına magnetlerle olumlama cümlelerimi montelerim..çevreme de önerim hep bu yönde.. İNANMAK..İSTEMEK..KARARLILIK= BAŞARI

    YanıtlaSil
  16. "http://modafobik.blogspot.com "
    MODAFOBİK; Blogunu çok sevdim..tarzın oldukça farklı.
    buradaki reklam formatı çok farklı hoşgeldin demiş miydim? ;)).

    YanıtlaSil