3 Temmuz 2012 Salı

ARA VE BUL


İmkansız dedi GURUR,
Riskli dedi DENEYİM,
Anlamsız dedi MANTIK,
Yine de denemeye değer dedi
KALP...
Kaçırma gözlerini hayattan,hep hayatın içinde
olsun bakışların.Baktığın kadar varsın hayatta.
Hatta sadece bakmakla yetinme,görmen de lazım.
Görüp de bilmen,bilip de sevmen lazım.
Hayatı kendi içinde,kendini hayatın içinde.
Bir nefeslik molaları çok görme kendine.Arada
bir karanlıkta kalsa da bir yanın,sakın pes etme.
Çekil kendi kabuğuna bir süre,sadece içine bak.
Kendi aydınlığın sadece senin içinde.
ARA VE BUL.
Gerçeğin düşlerle bölünmesine,düşlerin gerçeklerin
altında ezilmesine izin verme.

PS,Güzel bir yazın,güzel haftasın da güzellikler sizinle
olsun..:))

14 yorum:

  1. seninle de olsun rosemarycim...
    sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyyu!en eski blogcanım burada..:))sevgiler benden sana kucak dolusu..:))

      Sil
  2. Bloglari gezip farkli muzikler dinlemeyi seviyorum:)guzeldi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana da farklı bir etki yarattığı için paylaştım ve ilk kez dinledim yine gel..:))

      Sil
  3. Teşekkürler :)
    Sizinle de olsun, tüm güzellikler tüm zamanlarda. :o)

    YanıtlaSil
  4. Cessie;teşekkürler..:))

    YanıtlaSil
  5. en uzun yorumumu yapmıstım ki lanet olasıca pc kapanıverdi..
    neyse..

    ozetle;
    herseyi kalbe yuklemek kalp nakli gercegini gormezden gelmek olur..
    kalbini onune atıp pesinden kosmanın verdigi yorgunluk kelimelerle tarif edilemez
    kosup da yorulan bilir..
    hem bir kalbe kac yasam sıgar ki?
    kacı icin gercekten atar?
    ve kacının yorgunlugunu senlere yayar?
    sarkı fenaymıs yahu:)

    nostalji vol. bilmemkac
    ask, hayattır
    sahip cıkın askınıza..

    dip; gercege dusunce kırılmayacak duslerimiz olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hah haa! bazen oluyor aksilikler!ama yorumun çok hoşuma gitti:)) kendi postlarından bile uzun..:))

      Sil
  6. Paulo Coelho 'nun sözü harika , müzik huzur verici .
    Teşekkürler canım , sayende keyifli bir gün beni bekliyor , sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel ve motive edici bu sözlerini çok seviyorum:))benden de sevgiler Zeynep cim..:))

      Sil
  7. "Gerçeğin düşlerle bölünmesine,düşlerin gerçeklerin
    altında ezilmesine izin verme."

    bayıldım bu söze. müzikle çok iyi gitti yazın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin yazılarında bana hep soft geliyor..sende değişik bir hafiflik duyuyorum ayrılırken..:))

      Sil
  8. hep vaktim olsa da böyle 26171627 ayda bir gelip yorum döşemeden düzenli okuyabilsem :) çok çok güzel bi yazı olmuş canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Larien sen gel yorum bırakmasan da olur..:))

      Sil