29 Haziran 2012 Cuma

GEZİ NOTLARI

 Geçtiğimiz aylardaki
Mudanya ve Trilye gezimizin
devamı... fotolarla anlatacaklarım var
demiştim ya ! 

İşte o güzel Trilye nin mini kıyısından bir
görüntü... bulunduğum noktada
harika bir çay bahçesi var yeşili bol
olan, çiçeklerle donatılmış..:))
Eğer gitme şansı bulursanız
tam buradan denizin mavisini
en güzel tonunda görebilirsiniz,
çamların serin rüzgarını
yüzünüzde hissedebilirsiniz..:))

Tarihi dokuya ilişkin bir
çok eser var  değerlendirilmesi,
turlara açık hale getirilmesi,
gereken ... henüz
onarımı yapılıp değerlendirilmemiş.


Dönüşte Mudanya antlaşmasının
imzalandığı müzeye dönüştürülmüş
tarihi konağa uğramıştık..



Günün şartlarına göre oldukça güzel bir
konak bence...
içindeki eşyalar,yapılan antlaşmanın gergin
havasını anlatan
kırılan mermer sehpa
(İnönü'nün yumruğunu vurup kırdığı)
tümü güzel korunuyor.

 aynalı- kırılmış mermer sehpa
Müze içinde foto çekmek yasaklanmış 
ben birkaç tane alabildim..:))




18 yorum:

  1. sevgili crazy;

    hoşgelmişsin
    sefalar getirmişsin

    ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum bu hafta da Mersin,Adana,Tarsus,Gaziantep,Şanlı Urfa turundaydım onunla ilgili yazarım ..:))

      Sil
  2. benim o harika çay bahçesinde fotoğraflarım bilem var :)) çok severim trilye'yi, şimdiki adıyla zeytinbağı. küçük amasra diyorum ben orası için, nedense ikisinin bende yarattığı his aynı, ne diyebiliriz, huzur...

    YanıtlaSil
  3. Evet Amasra ya çok benziyor ama biraz daha küçük koyu..:))
    Zeytinbağı nın balığını daha çok sevdim..:))

    YanıtlaSil
  4. Fotolar çok güzel :):) gezmek ve yeni yerler tanımak ne güzel değil mi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yeni yerler görmek tanımak gerçekten yeniliyor insanın ruhunu..:))

      Sil
  5. gez gez sen bolca, ben burda iç geçireyim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle deme ama üzülürüm..sen de gidersin kiii!

      Sil
  6. Geze geze bi hal oldun ha.. Gezen var gezemeyen var kardeşim.. Kıskanıyorum.. :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu hafta da güney doğudaydım onuda yazarım bakalım..:))Kıskanma ama sende gidersin..:))

      Sil
  7. Deli hatunum, üstekiler yoruma kapalı mı yoksa bende mi sorun var, de bakalım hele...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senden sonra yorum geldiğine göre ayarlarına bir bakıver..:)sorun olabilir:)

      Sil
  8. fotolar çok güzel ben de oraları görmek istedim, hoş heryeri görmeyi istiyorum =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İrem cim müzedekileri gizlice çektim:) yasaklamışlar her nedense..:))

      Sil
  9. Fotoğraflar pek bir güzelmiş. Gizli çekimlerine kurban. ehehe.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özellikle resmi belgeleri hiç ama hiç aldırmıyorlar..diğer görüntüleri arkadaşlar adamı çeneye tutarken alıverdim:))

      Sil