2 Şubat 2012 Perşembe

GECE KELEBEĞİ

Her şey bir iddiayla başladı. Tanıştılar. Beklenmedik bir hızla evlendiler. Dünya gündemine ansızın düşen evliliklerine aşkı bahane ettiler. Genç kız onunla olabilmek için ailesinden, ülkesinden ayrıldı, adam onun için inancından vazgeçmeye ant içti. Ayrılmamak üzere birbirlerine kenetlendiler. Güçlüklere kararlılıkla göğüs gerdiler. Dünyanın şahit olduğu bu son peri masalının kahramanları aşklarını tutkuyla savundular. Peki ya bu büyük aşk koca bir yalandan ibaretse, ya onları bir araya getiren büyük bir sırsa? Onlar bir sırla birbirlerine mahkûm edilen iki ruhtu. (Tanıtım Bülteninden)




Tatil olunca öğrenciler kitaplardan
karne hediyesi almaya bayılırlar.
Bende küçük yeğenime aldım.
Güzel bir kitap aslında o da elindeki
Gemma Malley in kitabını yeni bitirmiş
adı BİLDİRGE çok beğenmiş olmalı ki 
o da kitabı bana önerdi.
Onunla paylaşımımız olması açısından 
başladım bakalım.

26 yorum:

  1. konusu güzele benziyor, iyi okumalar cnm

    YanıtlaSil
  2. Dürr-i Yekta;Önce o okusun bakalım.. bana elindeki BİLDİRGE yi önerdi..:))

    YanıtlaSil
  3. o sır ne ola:)tanıtım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. insanı meraklandıran bir tanıtım..Okumalıyım..

    YanıtlaSil
  5. hikayelerdirgeriyekalan, Şimdi o okuyor benim elime Bildirge yi tutuşturdu..hele okusun bakalım sıra bana da gelir..:))

    YanıtlaSil
  6. bozbek ,Bana da sıra gelir..o çabuk okur evde fazla sorumluluğu yok .

    EVET güzele benziyor kendi seçti ben aldım..iyi oluyor kitap okuma sevgisi olduğundan banada geliyor okudukları..
    Ben gidip almam belki ama geçenlerde elime GÖçebe yi tutuşturdu.okumak iyi
    sohbet konusu oluyor aramızda..:))

    YanıtlaSil
  7. Sır dedin orda kaldım :) okudugunda, nasıl olduguna dair anlatırsan sevinirim :)

    YanıtlaSil
  8. Aslı ;nASIL BİR SIRSA BENDE MERAK ETTİM.Ama ben okuyayım diye söylemez bana..Ben okuyayım sırrı kulağına söylerim..;)

    YanıtlaSil
  9. sayende empatini devamı olan tüm kitapları okudum arkadaşlarıma tavsiye ettim son d&r çıkartmamda da gerçek renkler kristın hannah ı aldım tavsiye ederim diğer kitaplarıda muhteşem kış bahçesi ve ateşböceği yolu :))

    YanıtlaSil
  10. Sadecebenemel ,OLASILIKSIZ ı beğenmişindir ozaman..:))Ne güzel aynı yolda dolaşanlar gibi oluyoruz dimi?Bende senin önerdiklerini alayım o zaman..:))

    Arada uğraman sevindiriyor beni.:))Vefalı blogcanımsın..:))

    YanıtlaSil
  11. Güzel gözüküyorlar, listeye almak lazım :)

    YanıtlaSil
  12. Mrv. Natural ,Mervecim tatildeyken alıp okuyabilirsin.

    Bildirge gelecek kurgusuyla yazılmış.BU DÜN BAŞLADIM..:)

    Ara tatilini nerede değerlendiriyorsun..:))

    YanıtlaSil
  13. Evdeyim, tatile gitmistim yeni geldik. Şu an Simyaci'yi okuyorum ben de. Geri kalan vakiter ise ders calisiyorum haliyle :)

    YanıtlaSil
  14. Mrv. Natural;yaklaşık 8 sene önce okudum o kitap çok güzel ve çabucak bitireceğini düşünüyorum..sıkmıyor yani..:))

    YanıtlaSil
  15. ee nasıl begendin mi ari okumaya değermi dersin?

    YanıtlaSil
  16. The Merika;Gece Kelebeği hediyesi şimdi o okusun bakalım.
    Bana Deklaration u(Bildirge) tutuşturdu okuycakmışım biraz ödev verircesine önerdi..bittiğinde kritiğini yapıcakmışız...emir büyük yerden seviyorum yeğenlerimi..:))

    YanıtlaSil
  17. bilirim çok seversin yeğenlerini gerçekten ayakakbılarını usulca çöpe bırakarak :D ahahah

    YanıtlaSil
  18. Gece Kelebeği'ni merak ettim ben de :)

    YanıtlaSil
  19. The Merika;Ama yırtılmışlardı walla,ayaklarının sıcak kalmasını istediğimden başka bir düşüncem yoktu ki..;)

    YanıtlaSil
  20. francesca mckennitt ;walla Francım şimdiki gençler kendileri seçiyor karne hediyelerini..o okuyunca alacağım elinden güzel bir kitap birde yeni yazar bakalım bende tanımış olurum onun sayesinde..:))

    YanıtlaSil
  21. kitap okuma aşkı bir ara beni müptela ediyor bir arada hiç okumak istemiyorum şuan aylar olmuş elime kitap almayalı oysa avmye gidince saatlerimi d&R da geçirebilirim.bide fiyatları kınıyorum vallahi pahalı kitaplar yav.

    YanıtlaSil
  22. balböcükleri;Bak o konuda haklısın öğrenci sevindiremiyorum eskisi gibi..en güzel ödül onlar için ..ama fiyatları zorlamıyor değil..:))

    YanıtlaSil
  23. ilknur bas in romanini merak ettim dogrusu ;)

    YanıtlaSil
  24. !DOZ BÜYÜCÜSÜ! ; Dozy bloğumu unuttuğunu düşünüyordum ki buradasın..

    evet yeğenimin sayesinde bende okuyacağım İlknur Baş' ı..:)

    YanıtlaSil
  25. :) ayy düşünceli teyze yeğenleri üşümesin diye neler yapmış canımmmm:):) hain teyzesin hain :)

    YanıtlaSil
  26. The Merika ;Yafu!Bir kere düştüm diline..ayğı üşümesin dedim sadece o kadar..:))

    YanıtlaSil