4 Aralık 2011 Pazar

ABANT A DOKUNUŞ



Güzel bir gün çaldık yaşamdan
hafta sonu günübirlik bir doğa
gezisinden söz ediyorum.Yarım yamalak
kar yağışı almış bir doğa buldum karşımda
hani yarı çıplak yakalanmış bir insan nasıl
tuhaf hisseder kendini aynen öyleydi duruşu..
Ama bir o kadar da sakin korunmasız..
Çamların üzeri yarı karla kaplıydı..Makyajı
tamamlanmamış kadın gibi..yakalanıvermiş 
zamansız.
Ama o kadar doğal ve ıssızdı ki..grubumuzun
 cıvıl cıvıl enerjisi bozdu sakinliğini, duruluğunu..


Hiç sakınmadık paylaştık sakinliğini,huzurunu
mutluluğumuzla,neşemizle..güzel bir gün çaldık 
zamandan..
PS:Fotolarını ilk fırsatta koyacağım.Hepinize güzel bir pazar diliyorum Blogcanlarım..:)


19 yorum:

  1. Ayyy ben de gitmiştim yıllar önce nasıl güzeldi,iyi gezmeler hayatım:D

    YanıtlaSil
  2. Güzel günübirlik bir doğa gezisiydi..Ama kar kaplı halini görmek isterdim.neyse güneşli oluşu mutlu etti bizleri..:))

    YanıtlaSil
  3. Bir soru sormuştun ya:

    ... ...ne dersiniz başarabilir miyim? diye.

    -Kuşkum yok!

    Sıksık girerim sayfana, bu aralar yorum bırakmayı da akıl ediyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Ne güzelmiş o mısralar, "güzel bir gün çaldık yaşamdan"

    Abant pek güzeldi, hatırlıyorum :)

    YanıtlaSil
  5. SırfŞiirselYorum , HIM! Hakkımda yazımı okumuşsun..Nasıl acemi bloger olarak başarabiliyorum sanırım..Şair ruhlu bloger dostum bana uğradığına göre..
    Yorum konusunda hiç kaprisim olmaz ama eski de olsa şiirlerini okumak isterim..:))

    YanıtlaSil
  6. francesca mckennitt; Canım yorumunu görmek ne güzel,Abant'ın ruhuma kattığı mutlulukla eşdeğer biliyor musun? ;)

    YanıtlaSil
  7. çok severim abant'ı da sessizliğini de. merakla bekliyorum fotoğrafları.
    sevgiyle.

    YanıtlaSil
  8. Abla ben pingo, yeni blogum olali baya oldu ama herkese ulasamadim yine. senide haber edersin demistim buldum seni :)

    YanıtlaSil
  9. Şaşkın :o) ;BEKLENMEDİK BİR ŞEY OLDU SANIRIM..EVET SENİ İZLEYEMEZ OLMUŞTUM.:))
    artık uğrarım

    YanıtlaSil
  10. y.; canım yanıbaşımızda böyle güzel yerler var..bende yeni gördüm..güzel bir doğa gezisiydi.

    tamam fotolar gelecek..:)

    YanıtlaSil
  11. EN SON 3 YIL önce gidip kışın karlar içinde sucuk ekmek yemiştik bide fayton turu yapmıştık babamla nasıl özledim şimdi keşke yine gidebilsek :))

    YanıtlaSil
  12. Sadecebenemel ;AY canımm! az önce senin yazını okuyordum..Emel yine yazmış diye seviniyordum..Gene gidersiniz..kar yağışı fazla değildi.Güneşli güzel bir hava vardı..

    YanıtlaSil
  13. Orayı güneşli bir havada görmekte çok güzeldir eminim, ben kışın gitmiştim karlar altında güzeldi..

    Nolur güneşli fotolarınıda koyarmısın? görmek isterim :)

    YanıtlaSil
  14. müzikler, anlatım..
    sen nasıl bir cins-i latifsin yahu!
    'makyajı tamamlanmamış kadın gibi..'
    cümleye gel!!
    bir de
    Pol'ün etkisimidir nedir çok mutlu hissediyorum şu an kendimi :)
    eline sağlık!

    YanıtlaSil
  15. Fotoğrafları fazlasıyla merak ediyorum ben (:

    YanıtlaSil
  16. Medanşeri,AAA ! BENDE SENİN YORUMLARINI ÖZLEMİŞİM..!Tekrar tekrar piknik yapılabilecek bir yer..:)Her mevsimi ayrı güzeldir herhalde..:)

    YanıtlaSil
  17. Aslı; tamam canım çalışırım..:)

    YanıtlaSil
  18. girlythings,Seni hep mutlu görmek isterim..hüznün hiç yakışmadığı ender insanlardansın..:)Sana çılgınlık ve neşe çok yakışıyor..:)

    YanıtlaSil
  19. K.C.S. ; tamam canım..en kısa zamanda..:)

    YanıtlaSil