18 Eylül 2012 Salı

SONBAHARIN KIZIL SARISI


  Yaşamımızın yeni dönemine açtık
gönüllerimizi...
  Sonbaharın tüm güzellikleri yavaş
yavaş tablosunu tamamlıyor...
  Sarının kızıla çalan tonlarını en güzel
doğada yakalıyoruz...
  Şimdilerde doğa gezileri bir başka oluyor.
  Patikalarda ki kuru yaprakların hışırtısı
spor pabuçlarımızın çiğnediği kuru yapraklar
zamanın en güzel anımsatıcısı...:))

  İzinleri bitenler işlerine döndüler,Üniversiteleri
kazananlar ev ve yurt işlerini ayarladılar..
  Yeni sezon tiyatro biletleri şimdiden alındı...
  Hafta sonları doğa tutkunları turlara başladı...
  Öğretmenler öğrencilerine kavuştu...
  Öğrenciler de arkadaşlarına..:))

Hoş geldin Sonbahar...

22 yorum:

  1. sınava hazırlanıcam diye koca bi yazı kaçırdım.. ve bunu dizilerin yeni sezonları başladığında anladım ne acı :):) sonbaharı kaçırmamak lazım o yüzden:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boşver dizileri kaçırıyorsun ama geleceğini kazanıyorsun:))Bundan böyle mevsimler senin ki artık...diziler de
      Ben hiç dizi seyredemiyorum o yüzden bol film izliyorum:))

      Sil
  2. Kış sonbahar kış! Kış, kış!..

    YanıtlaSil
  3. hosgelmis sonbahar :)
    en guzel mecsim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tüm mevsimlerin ayrı bir güzelliği var oysa..:))
      Ama Sonbahar sevenlerin içi açılıverdiiii:))

      Sil
  4. hoşgelmiş sonbahar, eylül ki en sevdiğim aylardan.
    crazy canım, son foto kentpark değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seversin Sonbaharı bilirim:))Sazova da olan park:))

      Sil
  5. sonbahar benim için tam bir paradoks.. bir taraftan tükeniş ve hüzün; diğer taraftan ise umut ve başlangıç... Yine de hoşgelmiş, sonbahar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. paradoks! yok yok Sonbahar doğanın yenilenmeye hazırlanışı bir başlangıç mevsimi bence:))hüznü bile tatlı kiii:))

      Sil
    2. hehe, bir bakıma öyle, hüznü tatlı :)

      Sil
    3. evet hüznü bile tatlıııı! :)

      Sil
  6. yaz gibi sıkıcı bir mevsimden, sonbahar gibi sakin huzurlu hüzünlü bir mevsime geçmek ne hoş.. hem eylülde kalsak (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hep kalmayalım yaaa!Kış,yaz,ilkbahar tüm mevsimleri yaşayan güzel bir coğrafyadayız...şanslıyız biz!..:))

      Sil
  7. evet crazycim sezon başladı :)) sonbaharı da çok severim dedin ya yaprakların hışırtısı, ne de güzel hışırdar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. YENİ NİKİNİ ÇOK SEVDİM:))Hiç sevilmez mi nasılda hışırdarlar ..;)

      Sil
  8. Ah sonbaharı pek sevdigim söylenemez:) Zira ağaçların dökülen yaprakları bana bir zamanlar kaybettigim arkadaşlarımı, kaçırdıgım fırsatları,yapmak isteyipte yapamadıgım o anılarımı aklıma getiriyor :))

    YanıtlaSil
  9. boş ver o anıları...baksana hüznü bile tatlı kiii!..:))

    YanıtlaSil
  10. Çok iyi yaa o resim ya
    meğer ne çok bekleyeni varmış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yöremizin tepelerinde çekildi..:)) yaz çabuk bitti bana kalırsa:))

      Sil