12 Temmuz 2012 Perşembe

ÇİĞ SÜT


çiğ süt


acı incir tadı sinmiş
gecenin tenine 
usulca akıyor
ölgün aydan karanlık
bir bıçak düşüyor
sessizliğin pasına
yırtılıyor dünyanın rahmi
dünya çığlık çığlığa


gözlerinizde ergimiş kurşun
ahh görmüyorsunuz
zaman ardı kalleşliği
parmak uçlarımdan akan
zemzem değil
binbir ağaçtan dökülen
zerdali çekirdeği acısı
o ki savaş zamanının ekmeği
en doyurganı
ve acının tatlı hali


yedi memesinde çiğ insan sütü
emziriyor dünya siyahı sarıyı beyazı
kurutuyor zincir tutmaz ihanetler
içimizde yapraklanan anaç ağacı



10 yorum:

  1. sen mi yazdın bunu crazyim? sen yazdıysan helal olsun valla özellikle son dörtlüğe bayıldım! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ne kadar isterdim...ben de nerede o yeti!Ankara lı bir şair arkadaş Nevin Koçoğlu nun şiiri..:))
      başta sadece o 4 lüyü yazdım,dedim boş ver tümünü yaz!
      Ama şiir gerçekten güçlü dizelerle yazılmış..:))

      Sil
    2. olsun canım sen daha güzellerini yazarsın, ay ayrıca şu mis gibi yazan blogcanlar hiç de kendini beğenmez, yerden yere vururlar ya çarpıcam bi tane. Yani dedim ki senin yazılar oh mis, fıstık gibi, kendine haksızlık etme :)) Öpüyorum kocamaaaann =)

      Sil
    3. Sen öyle görüyorsan öyledir..ben yazar değil iyi bir okuyucuyum o kadar!

      Sil
  2. merhaba blog dostu
    güzel blogun var begendim doğrusu ve edebiyatı severmisin bilmem ama şiir sevdigin belli DAVETLİMSİN o halde :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazamam ama severim şiiri ve edebiyatı..okumaya çalışırım..:))Teşekkürler,uğrayacağım:))

      Sil
  3. atlar güzel....

    şiir güzel....

    müzik hepten güzel....

    crazy en güzel....

    sevgiyle....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AH SEN! BAŞTAN SONA GÜZEL!

      TEŞEKKÜRLER:))

      Sil
  4. baya iyi anlatılmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şiiri söylüyorsan gerçekten güzel dizeler..:))

      Bir de hoş gelmişsin bloğuma ve blog dünyasına..:))
      o kadar candan yazıyorsun ki!daha önce de bloğun var mıydı?senelerdir bu dünya da gibisin!..;))

      Sil