19 Haziran 2012 Salı

O OO LA LAAAA!

Blogcanlarımdan Shirin Serkan mimlemiş beni..
biliyorsunuz epeydir girip ilgilenemiyorum bloğumla
giriyorum da kaçamak bir göz atış  kıvamında
oluyordu.
Bu kez konu mutluluğun resmi imiş
Sanırım Şubat aylarında tam
çalışmalarımın yoğun olduğu bir dönemde gelmişti bu
mim ve yapamamış,özür dilemiştim..:))

Yağlı boya tablo da bu resmi çizemeyeceğime göre
görsel zenginlik ve alıntı fotolarla
biraz birlikte olacağız.


Bu yıl ve geçmiş yıllarda hep
önem verildi doğum günlerime belki
unutulması zor bir günde doğduğum için
1 Mayıs Bahar bayramında
doğduğumdan hemen hemen her yıl
yaş alırken bu ritüeli hep yaşattılar
yakınlarım sağolsunlar
Bu yılda 1-6 mayıs arası tam 6
kez doğum günü pastası
kestirdiler bana..:))

Bahar bayramların da birlikte kutladığımızdan
hep bir salıncaklı hikayem olmuştur.
ha sahi birinde düşmüşlüğüm
dizimin kanaması da cabası..:((


mutluluğun resmi dostlarının mutluluğunu
paylaştığında daha da renklenir öyle 
değil mi?Bayılırım kır düğünlerine..
bitimine doğru ayakkabıları çıkarıp
tadına yalınayak yürüyerek varmak
gibisi var mı?..;))

Ama tembel tembel otururken hazır ayağını
uzatıp kitap okumak harika!
bazen bir değil üç kitap böyle
hazır bekler beni..:))


Geçen yaz doya doya yaşamıştım
deniz kumsal güneşle olan aşkımı
ama bu yıl sanırım denizle ilgili
bir birlikteliğim olamayacak
üzgünüm..:((

Mutluluğun resmi dendiğinde
sıkı sıkı sarılınmış dostluklar,arkadaşlıklar
gelir hep aklıma..ne güzeldir o sıcacık
güven veren kucaklar..:))


Sabah onu unutsam da akşamları
kaçırmayacağım biricik tutkum
orta şekerli Türk kahvem..
Ama yanında bir arkadaşım da
varsa değmeyin keyfime...
mmmı!Afiyet olsun..mis misss!
Ben var ya ben yaşadığımı 
daha çok doğa gezilerinde anlıyorum.
Sanat kadar etkiliyor beni..onu izlerken
eriyip,yok oluyorum..


PS;Bu görsel güzellikleri blogcanım
http://erguvanmevsimi.blogspot.com/
aldım ona da teşekkür ediyorum.Hazır o 
tatile gitmişken güzellikleri görmek için ona da
uğrayın derim..:))

...Ve aşağıdaki blogcanlarımı
mimlerim..Ama dilerlerse yapmak
üzere malum, yazın biraz ara veriliyor
buralara..:))Hepinize sevgiyle iyi tatiller 
diliyorum..:))

28 yorum:

  1. çok sıcak çok tatlı olmuş.. ne güzel böyle sevgi dolu yakınlarının olması.. doğum gününü bizde unutmayız artık.. çok güzel günde doğmuşsunuz.ve iyi ki doğmuşsunuz..

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim mim için :) yapacam en kısa zamanda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevinirim..:))Bir de Hoşgeldin..:))

      Sil
    2. yaptım :) aslında ilk mim'im diye yardım aldım.Kendim de yapacam inşallah.

      Sil
  3. doğ başlı başına mutluluğun resmidir zaten. huzur buldum görsellerde :)

    YanıtlaSil
  4. Evett yaa ilgilenemiyorsunn niye bizi aksatıyorsun kızıyorum sanaaaa ,özletme kendini uğra buralara unutma bizi :)
    Bak mesela bende de mim 'in var bi uğra bana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geliyorum canım...umarım soruların kolaydır..;))

      Sil
  5. Çok tatlı :) mutlu olmak için bu post yeterli zaten

    YanıtlaSil
  6. Şu deniz kenarında olabilmeyi tüm kalbimle diledim az önce :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama var ya o deniz çooook uzakta!...bizimkiler de çok güzel ama...;)

      Sil
  7. Görseller harika...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hıhh!sanki yanıtlarım diiiil!hepsi güzel kiii!..;))

      Sil
  8. Sevgili crazy;
    Cok guzel postlarin artik biliyormusun
    Sen bir harikasin
    İstersen o mutlu anlardan biri olan
    Kahve keyfini yasaya biliriz ne dersin
    ;))
    Sevgiyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak bu işi seninle öğrendim...hah haa!dersimi iyi çalışmışım di mi?..;)
      Bak kahve güzel olur!ne zaman..ne zaman...en kısa süre de okeyyy!..;))

      Sil
  9. sevgili crazy;
    simdi os.univ.mimarlik bahcesinde
    melegimi bekliyorum
    sevgiyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnan yanında olmak istedim duyunca..dilerim gönlünce gider her şey..:))Öpüyorum onu koccaman..:))

      Sil
  10. Çok güzel bir post olmuş canım , yanıtların ne güzel .
    Hep mutlu olman dileğiyle , sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. bence mutluluğun resmi benim kafamın ilk resimdeki pastaya girdiği anın resmidir.
    bu arada iyi ki beni mimleyip davet etmişsin sayende hem bu güzel fotoğraflarla içim açıldı hem de hayal gücüm çalışmaya başladı :)
    teşekkürler Rosemary!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet epey ara vermiştin..seni özlemişim:))yapacaksın di mi?..:))

      Sil
  12. Ben de 6 Mayıs Hıdırellez de doğdum. ehehe. Aynı burçmuşuz.
    Fotoğraflar da çohoş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heyyooo!benim gibi bir boğa daha..:))teşekkür ederim kiii!..:))

      Sil
  13. ay senin oo la laa'ların da ne güzelmiş canımcım :) resimlere de ayrıca bayıldımm :)

    YanıtlaSil
  14. Bu mimi yaparken çok ama çok eğlendim..:))

    YanıtlaSil