29 Mayıs 2012 Salı

BEHANCE


Bu sabah dersimi çalışacağım yerde
bilgisayarın başındaydım.
BEHANCE ye girdim.
Akıl almaz tasarımlar 
her biri diğerinden
güzel..



                                                    Tüketicinin gönlünü 
                                                    çelebilmek 
                                                    için akıl almaz
                                                     güzellikte ve özellikte 
                                                    tasarım çalışmaları var.
                                                     Seçim yapabilmek 
                                                       oldukça güç.


      Tasarımcı kadar bu işe
      gönül verenlerin de
      bilgi ve donanıma
      sahip olmaları
       gerekiyor.                                                           
                                                             
Reklamda tasarım tam bir  profosyonellik
gerektiriyor.
Ama yine de bu işi gerçekten
sanatın boyutunda tutkuyla seven
kişiler başarıyor.

         Hangi konuda daha başarılı 
       olunabilir bunun seçimi 
yine tasarımı
                yapan kişinin eline 
bırakılıyor.
        Renklerin tasarımlarda
anlamı çok 
     başka ve önemli..

        
       Bu konu çok yazılar 
     yazdırır da 
     benim buna pek 
     vaktim yok ama
     dilerseniz sizde 
       uçuş yapın 
       linki aşağıda
       veriyorum.
                                                                                                                            


                               http://www.behance.net/gallery/Wroclove-Beauties/471122

16 yorum:

  1. Harika Rosemary. Yaratıcı insanlara bayılıyorum, hemen linke bakıyorum. Çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahh ha!bir girdim çıkamadım ayol!derya deniz..:))Çok başarılı çalışmalar var ve çok özgünler epey emek verilmiş...

      Sil
  2. heh:):) sen ders çalışma bilgisayarda tasarımlara bak:):) tembel şey seni:):):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EVET!Tembelim ben!ertesi gün 88 aldım y.dilden..:/

      Sil
  3. Bir ayakkabıya çekilebilecek en güzel fotoğraf galiba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok ilginç çalışma son yıllarda bu tarz çalışmalar çok etkin...ağır çekim reklamlarda çok etkili oluyor di mi?..:))

      Sil
  4. wuuuuu harikalar yaaaa:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah birde içine daldın mı çıkamıyorsun! tam bir saat geçivermiş..kendime de kızdım çok uzun inceledim o gün..:))

      Sil
  5. içim açıldı:) ne güzel şeyler bunlar yaa...tebrik ediyorum bu zihinleri..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten müthiş bir beyin fırtınası...hiç kolay değil üretmek böyle tasarımları..:))

      Sil
    2. kendime yakın bisey bulamasamda iyiler:))

      Sil
    3. Bir emeğin verildiği gerçek...zaten genel bir bakış bir çok tasarımcı var sitede..:))
      Benimkisi merak işte:))

      Sil
  6. İyi ki diyorum uçuk beyinler var da dünyayı sıkıcı bir yer olmaktan kurtarıyorlar ;)
    Tesekkurler canım link için, hafta sonu tatilin güzel geçsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. NİL ! Canım seni görmek ne güzel! sen yokken de uğradım sana sessizce..:))

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. ilk tişört tasarımı ve fotosu bildiğim birine ilişkin...ama daha uçuk tasarımlarda bar sitede:))

      sölimmm kendisine seksi görüldüğünü..;)

      Sil