18 Mart 2012 Pazar

İNANMAK /İSTEMEK / KARARLILIK..


-- İnsan kendini kimlik duygusunu en iyi şekilde
yansıttığı alanda mutlu görür.Oluşturduğu alanda
arkadaşlık ve dostluk ilişkilerini geliştirmek
adına, gruplara ait olmak ister.
--Ortak bir amaç çerçevesinde, yeni arkadaşlar
bulup,yeni girişimlerde,proje geliştirme peşinde
koşturması, değişim-gelişim için yoğunlaşması için
sadece ve sadece gönülden İNANIP, istemesi gerekmektedir.
--İnsan doğası gereği kısıtlanmaktan pek hoşlanmaz
kendine belirlediği hedef için bir alan yaratmanın
telaşına düşer.Genelde o alanda güç savaşına hazır
başka bireyler olduğunu gördüğünde duraksar iç sesine
kulak verir kendini dinler.
--Yenilenmede ve gelişimde kendine bir hedef seçer.
Neyi, nereye kadar, kiminle götürebileceği konusunda
kendini sorgular.Aslında bu kendi açısından doğru
bir şeydir.İçine dönüp sıkça soru sorduğunda onu
yolunda hiç bir şeyin dağıtamayacağını görür.
--Bir şeyi istemekle başlayan düşünceler eyleme
dönüştüğünde aldığı haz hiçte küçümsenecek gibi
değildir.ÖNEMLİ olan;
*Dikkat edilmesi gereken şey en başından güvenilir
adımlar atmak,
*Verdiği emeğe değecek etkinliklerde,iletişimlerde
bulunmak,
*Bu çabanın sonuca ulaşma konusunda kolay olmadığının
bilincinde olmak,
*Bazen risk gerektiren etkinlik ve ilişkilerde
atak olma anının belirlenmesini iyi yapmak,
*Bütünün bir parçası olma konusunda özveride bu-
lunulması gerektiğini bilmek,
*Uzanan dost ellere bir adım da kendi atarak
oluşan pozitif enerjiyi duyumsamak,
*Sosyal yaşamda bütünleşme adına; sevgi,şefkat
ve merhamet duygularıyla insanları kucaklamak
*Hedef seçiminde yaklaşımının fazlaca ütopik ve
 fazla hayalci olmamak,
*Mantıklı bir şekilde düşünerek, konu üzerine odaklanıp
kararlı olmak,
*Enerjisini doğru kimliklerle doğru şekilde harcama
konusunda beynine değişimin hatlarını iyi oturtmak,
Amaçlarında KARARLI olmak,bilinçli hareket etmek için
öncelikle İSTEMEK, İSTEMEK,İSTEMEK gerekir.
CWRM*

 http://youtu.be/7hGDKFg2G7c
ÇANAKKALE ŞEHİTLERİ ANMA GÜNÜMÜZÜ PAYLAŞIYORUM.

14 yorum:

  1. Buna çok inanıyorum İstemek. İstersek her şeyin bir şekilde başarılı olacağına inanıyorum.

    YanıtlaSil
  2. Tam da bu yazıdakilere ihtiyaç duyduğum dönemdeyim.Kararlar alıp uygulama vs.Gerçekten insan dönemdönem bunu yaşıyor.Yenilenmek gibi.

    YanıtlaSil
  3. Her pazartesi diyete başlayıp, salı öğleni altın günü börekleri çörekleriyle diyeti bozan tombul ablalar misali, her yenilgi her kayıp her üzüntü vs sonrası, bu kez milat bu kez son deyip temcitpilavı misali aynı hataları yapmakta direten. Koşu bandındaki peyniri kapmaya çalışan fare misali, huzuru mutluluğu, yeni bir başlangıcı kovalayan, özünde kendmizi bile tanımayan bir nesile doğru gidiyoruz sanki..
    (çok mu saçmaladım ki?)

    YanıtlaSil
  4. offf ben çok kakarsızımdır...bir öyle bir böyle gider gelir ruhumun sarkacı. bir karar verdikten sonra bile diğerinde aklım kalır. neyse ki çok uzatmıyorum hayıflanmayı ;)

    YanıtlaSil
  5. İlk madde haricinde güzel bir yazı. ilk madde de aslında gerçek ama bana pek uymuyor. şimdiye kadar ne bir gruba ait olmak istedim, ne de oldum. hep uzak durdum hatta gruplardan. bana asıl kısıtlama gibi gelen işte o gruplar. çünkü bir süreden sonra kendi arzularını, hayallerini, düşüncelerini bir kenara bırakmak zorunda kalabiliyorsun gruba ait olmak adına.

    YanıtlaSil
  6. OnTheRoad ;Teşekkürler uğrayayım bakayım..:))

    YanıtlaSil
  7. Aslı;İstemek ve eyleme dönüştürmek önemli tabi..bir de istikrarlı olmak gerekiyor..:))

    YanıtlaSil
  8. huyumkurusun;Böyle dönemlerimiz hep oluyor..benim magnet altı yazılarımdan.motive ediyor beni.:))

    YanıtlaSil
  9. Kırmızı ; Aşkolsun niye öyle düşündün ki..sevimli yorumların..sen hep gel..:))düşüncelerini net söyleyenlere bayılırım..:))İçtensin..iilk yorumun ama çok sıcacıksın..:))İLETİŞİMİN DE RENGİN GİBİ..:))

    YanıtlaSil
  10. nil ;O neden öyle oluyor biliyorsun..hep mükemmeli yapmak istiyorsun da ondan..yoksa başarın için bir kaygıdan değil...kendini acımasızca eleştirmenden..:))

    YanıtlaSil
  11. Deniz Bilgen Çakır;Ama ben öyle gruplar içinde kendimi özgün hissediyorum..Belki de bu hoşuma gidiyor..Bu sosyal olup kendimi açık ve net olduğumda daha kabul gören hissettiğimde mutlu olmamdan kaynaklanıyor olabilir..:))

    YanıtlaSil
  12. İste..
    Olsun...
    :))
    sevgiyle...

    YanıtlaSil
  13. Yazgüneşi ;Aynen! benden de sevgiler..:))

    YanıtlaSil