29 Ocak 2012 Pazar

DEVŞİRME


        Ben bunu hep yaparım.Bu gün yine devşirme
 günümdü. Sıkça yapar hafiflerim,yenilenirim,arınırım.
Yaşadığım diğer yarımla hesaplaşırım,barışırım.
        Günümüz dünyasında yaşam artık hızlı çekim
 modunda,zamanı durdurmak değil,yavaşlatamıyoruz bile..
       YAŞAM kavgasına düşünce birbirimizi,
sevdiklerimizi,geçmişteki arkadaşlarımızı aramaz
ya da arayamaz oluyoruz.
       Her zaman ya da çoğunlukla insanı yaşamın
YENİLİKLERi kendine çekiyor,cazip hale getiriyor.
Ama diğer yanımız bize ne diyor onuda dinlemek
gerekir.
       Çevremde değerlerime sahip çıkan insanlardan
olduğum bilinir,söylenir. Dostluklarım hep uzun
yıllara dayanır.İlişkilerimde değer verdiğim insanları
yitirmek hep içimi acıtmıştır.Bu yitirme sadece ölüm
olarak algılanmasın. Ben dostlarımı,arkadaşlarımı
hatalarıyla,yanlışlarıyla sahiplenmeye çalışırım.
Böyle durumlarda onları sıkıca sarıp,sarmalayıp
 sevgimi belirtirim.
    Bu belirtmek işi, ilk aşamada değilse de sonraki
aşamalarda varsa beni inciten,acıtan davranışlarını
uygun bir şekilde dillendiririm.
    Açık ve net olmak öyle de tanınmak bana çok
 şey kazandırdı yaşamımda.İŞTE bu yüzdendir
 seçimlerimde .;Aslında değer verdiğim karşımdaki
gibi görünse de gerçekte değer verdiğim
 kendi seçimimdir.
      O (ONLAR)  dostum,arkadaşım olarak
kalacaksa ,ona ( onlara) emek vermeliyim,
onu kazanmalıyım diye düşünürüm.
      Bu yüzden hep söylerim;
" SEÇİCİ OLMAZSAN,GEÇİCİ OLURSUN"
Genelde net olduğumdan onlarda bunu bilirler
     Bundan sonrası da artık onlara kalmıştır.
.GEÇİCİ Mİ OLACAKTIR.yoksa KALICI MI..?

25 yorum:

  1. Kader senin akrabalarını seçer, sen arkadaşlarını seçersin...Abbe Jacquenes

    Seçici olma taraftarıyım.Kalıcı olmak adına...

    YanıtlaSil
  2. Ben de dostlarıma bağlıyımdır , onları kaybetmek istemem , affediciyimdir , alttan alırım . Eskiden kırıldığımda da içime atar , söylemezdim , karşımdakinin kırılacağını düşünürdüm . Ama baktım ki bu durum bana daha çok zarar veriyor . Şimdi karşımdakini incitmeden , hoşlanmadığım şeyleri söylüyorum ve görüyorum ki net olmak daha iyi , eğer benim çabalarımın bir faydası olmuyorsa uzak durmayı tercih ediyorum .

    Güzel bir paylaşımdı , teşekkür ederim canım , sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Aslı;hAYRET BU YORUMUNU YANITLAMAMA KARŞIN HALA GÖRÜNMEDİ..:/
    tabii ki gitmek isteyeni tutmak bana da onursuzluk gibi gelir..ama biraz emek vermeden de pes edip bitirmekte kolaycılık gibi geliyor ne dersin.?

    Kaybetmeyi kim ister ki?

    YanıtlaSil
  4. hikayelerdirgeriyekalan ;Ne güzel bir yorum bu böyle..:))

    Birde HOŞGELMİŞSİN..;))

    YanıtlaSil
  5. zeynep; Yorumuna baktım da bu konuda çok benziyoruz..:))

    YanıtlaSil
  6. İnsanlar var orada,
    Kimi daha yakında,
    Kimi uzakta..

    Kolpa gülümsemelerden kurtulduk
    Kor kalpli şeytanların yokluğunda..

    Anıl Özer

    YanıtlaSil
  7. sectiklerinden gecmek de var ama dimi
    neyse o da baska bi postta artık:)

    YanıtlaSil
  8. spice girlsss anılarrr çocukluk.. :(

    YanıtlaSil
  9. A.ÖzeR; evet Anıl insanlar hep olacak uzaklarda ve yakınlarda..:))
    ah Kolpa !
    Bak birde profil foton sevimli olmuş..sevdim..:))

    YanıtlaSil
  10. matias; Eh en doğalı da bu..ama seçtiğin seni kırdıysa ,acıttıysa önce kendini affedeceksin uzaklaştırmak yetmez..içindeki huzuru barışı sağlamak için kendini affedeceksin..:))
    Çünkü o kişiyi yaşamına sokan yine sensin..:))

    YanıtlaSil
  11. LoveMeorLeaveMe ;Ayyyi! NE MUTLU OLDUM BAK ÇOCUKLUK ÇIĞLIĞIN GELDİ KULAĞIMA..NE ÇOK SEVİYORMUŞSUN..:))

    YanıtlaSil
  12. Ben seni ihmal ediyorum amaaaaa, aması var, bu ara hiç bakmıyorum buralara, ondan :)

    Kalıcı delim benim, iyi geçsin haftamız...

    Öperim...

    YanıtlaSil
  13. başlığı okuyunca kendi kendime tamam devşirmem diye iğrenç bi espri yaptım,kendim bile gülmedim ama. öncelikle onu belirteyim dedim deli hatunum. doğru yazmışsın, seçici olmak lazım. Ama başkalarında kalıcı olmak adına değil, kendine duyduğun saygıdan dolayı seçici oluyorsun aslında. eh bu da beraberinde geçici olmamayı getiriyor. az olsun öz olsun:) öptüm...

    YanıtlaSil
  14. kalıcıyım. (nokta) başka söz istemem :) sevgiler canım crazy.

    YanıtlaSil
  15. Sazan ;Gerçekten sana noldu da böyle uzun aralıklarla döner oldun buralara..sen yokken bir kaç kez uğradım canım sana..:))
    Hoş benimde çok sık girdiğim söylenemez bloguma..:/
    Ama inan arada sesini duyurman bile mutlu ediyor Sazanım..:))olsun arada da olsa sen hep uğra olur mu?..:))

    YanıtlaSil
  16. Tamam söz, daha sık uğrayacağım :)

    İhmal edersek birimiz diğerini, kulak çekme serbest olsun :)

    YanıtlaSil
  17. Deniz Bilgen Çakır ;Kendine saygı duyduğunu gören,görebilen zaten sana saygı duyuyor ki..:))
    EVET!Öncelikle kendimi seviyorum,saygı duyuyorum,işte bu yüzden seçici olmaya çalışıyorum..:))
    Bak öyle olduğu kesin sen de buradasın..değerlim olanlar zaten benden gitmiyorlar kolay kolay..vefalı olduğumu sen de farkettin yeni bloğunla buldun beni..tabii bende seni unutmamışım di mi?..;))

    YanıtlaSil
  18. nil ;Ay ben senin nokta deyişine ...sen sağlam bir dostsun tüm arkaşların için eminim..:))ben de şanslıyım burada böyle bir bloger dostu bulduğum için..:))

    YanıtlaSil
  19. Sazan; Biliyor musun? CANSIN SEN!.;))

    YanıtlaSil
  20. harika bir yazı rose mary :)
    evet keşke seçiçi olabilmeyi senin gibi başarabilsek :)
    bu arada sana ulaşabileceğim bir email adresi varsa verebilir misin acaba ^^

    YanıtlaSil
  21. Heidi Glennis; Teşekkürler canım..bir de hoşgelmişsin bloğuma..:))

    Şey yanlış anlama da kimseye email adresimi vermiyorum..iletişimim sadece ve sadece burada..üzgünüm..:))

    YanıtlaSil
  22. elbette anlıyorum =)
    hoşbuldum.

    YanıtlaSil
  23. Bence kalıcılık veya geçilik tamamen samimiyete ardından da iki tarafın istikrarına bağlı. Sev,sev,sev karşıdaknden görmeyince nereye kadar kalıcısın ?

    YanıtlaSil
  24. Heidi Glennis;Hoşgelmişsin..:)

    YanıtlaSil
  25. neslinnce;Bak o konuda haklısın nereye kadar..!Kimse bulunmadık hint kumaşı değildir.Önce kendini sevmekten başlıyor iş.önce kendini sevip kendine saygı duyacaksın..yaşamında hata katsayısı diye bir şey olmuyor..:))

    YanıtlaSil