19 Aralık 2011 Pazartesi

ÖZEL DERSLER



 ...
Yalnızca günlük rutinin uzağında,artık
ajandamı belirleyen zamanın çılgınca 
geçmesi dışında,kendimi tümüyle 
düşüncelerime teslim etmiştim;oysa
insan yola çıktığında düşüncelerini
emanete bırakmaz.İnsan dünyanın öbür
ucuna bile gitse hala korkularının 
mahkumudur.Cehennem başkaları değildir,
cehennem insanın asla kaçamayacağı 
tek kişi olan kendisinin içindedir.
... 


 Kendimi melankolik bir ruh olarak 
hissetiğimden değil ne de geçmişe özlem
duyduğumdan,sadece zamanımı cansızlaş-
tırdığım ve yaşamsal hızın,heyecanın yerini
rutinin almasına izin verdiğim düşüncesiyle
dehşetten donakalmıştım.Bundan dolayı
vicdanımı çok kötü hissedip hemen uzaklaştım
ve daha sonra düşüneceğime söz vererek 
ayaklarımın üstüne zıplayıp bunları
 kafamdan kovdum.
...

15 yorum:

  1. Kovdugunda gerı gelme surelerı onemlı olan..

    YanıtlaSil
  2. Hani hep derizya rosemary, bir kafamı dinlesem kaçsam uzaklara. Öyle bir şey yokki, insan kendinden kaçamıyor işte..

    YanıtlaSil
  3. Cehennem yoktur diyerek işin içinden sıyrılıyorum.. :)

    YanıtlaSil
  4. Firarî Yolcu ,Fikirler benim değil..güzel bir romanda alıntı..ÖZEL DERLER kitabın adı..

    YanıtlaSil
  5. sTuBboRn ;Kovalı çok oldu..:)Esamesi bile yok..:)

    YanıtlaSil
  6. Aslı; İşte başaranlardan biriyim..İnsanın en güzel dostu yine kendisi..:)

    YanıtlaSil
  7. Lô - Lâ ;yok ki gitsinler..ben sadece alıntı yaptım .:))

    YanıtlaSil
  8. SırfŞiirselYorum, Katılıyorum..İnsan kendi cennetini de cehennemini de kendi yaratıyor..Mutlu olmak elimizde..önemli olan bakış açımızı değiştirip harekete geçmek

    bende bu konuda başarılıyım..önce kendimi sonra insanları seviyorum..çok
    zor bişi değil inan..:))

    YanıtlaSil
  9. Evet, insan hayatı hakkında cehenneme yapmada çok mahir... Ve insan insan olduğu müddetçe, yer meka farketmez, sürekli korkularının mahkumudur... Güzel bir paylaşım gerçekten. Yüreğine sağlık rosemarry :)

    YanıtlaSil
  10. Hayalin Derinlikleri;Güzel ve doğru olan içimizin zenginliğini cennete çevirmek..:)

    YanıtlaSil
  11. Hayalin Derinlikleri ;Uzun aradan sonra seni burada görmek hoş doğrusu..yeniden hoşgeldin Hayal ' cim..:))

    YanıtlaSil
  12. Firarî Yolcu..; Geliyorum canım..:)

    YanıtlaSil