12 Aralık 2011 Pazartesi

Ö R Ü M C E K


Terliymiş mavi gök,bıkkınmış akşam üstü
balkon yorgunmuş,yel söylenecekmiş.
Hariçmiş badem dünyadan,sardunya
daha şımaracakmış.Kerem edecekmiş taş,
mayalanacakmış çöl,düze çıkacakmış çukur.
Hah hah ha...
Sağ sağrımda aşk tozu birikiyor,
gamzemde lirik hatıra.
Karnımın üstündeki çiğden duyuyorum
dünyayı
Her ayağım başka bir yönü işaret ediyor.
Durmadan değişiyor dünya.
Örümcek bağlıyormuş hatıra
Ruhumdaki sarkaç bir atıyor beni,
cesaretin beyaz atına,bir çekiyor içeri
ağulu korkuya..
(Ben üretmişim kuşkuyu,benim ipliğimmiş korku! hah!)
Örümcek bağlıyormuş hatıra
hah hah ha..
İpim indirsene beni dünyaya
ha..

12 yorum:

  1. çok güzelmiş..başkaymış :)

    YanıtlaSil
  2. ipim indirsene beni dünyaya...

    YanıtlaSil
  3. Bende beni evrene baglayan mavi renkte bir ipim oldugunu düşünüyorum :)

    Ne kadar farklıymış..

    YanıtlaSil
  4. çok değişik ve güzel olmuş;)

    YanıtlaSil
  5. suvebeyaz ;Günümüz şairlerinden Birhan Keskin' e ilişkin..bende beğendim..:))

    YanıtlaSil
  6. Esotron;Kendi kurgumuzun ipleri kurtulunması gereken..:)

    YanıtlaSil
  7. Aslı;Hah ha..bayılırım ben senin mavi ipine senin ki kuşku korkudan gayri yaşam bağı..ne güzel görüyorsun yaşamı..:)

    YanıtlaSil
  8. LoveMeorLeaveMe ; Senin yazıların da ilginç geliyor..yorum yapmasam da sıkça uğramaya çalışıyorum sana..:))

    YanıtlaSil
  9. Şu da benden olsun o zaman deli hatunum;
    "Vardığım yer bir uçurumdan kekeme,
    gümüşten ipliğim azaldısusmaya unutmaya
    uykuya
    yelteniyorum"
    Birhan Keskin

    YanıtlaSil
  10. Deniz Bilgen Çakır, Hoşgeldin canım..bana uğrayınca bloğuna baktım..çok severim sinemayı..Türk filmlerinden iyice kopmuştum bir arkadaşım sayesinde bu yıl ısınıyorum..

    Birhan Keskin in gözleri dolardı sanırım..selamlaşmalar bile dizeleriyle başlıyor..

    yeniden hoşgeldin..:))

    YanıtlaSil
  11. Biz gerçekten bir kukla sahnesindeyiz:
    Kuklacı Felek usta, kuklalar da biz.
    Oyuna çıkıyoruz birer ikişer;
    Bitti mi oyun, sandıktayız hepimiz.

    ömer hayyam.

    bu yazıyı okuyunca bu rubai geldi aklıma.

    YanıtlaSil
  12. Dürr-i Yekta;Bunun böyle olduğunu düşünen çok insan var..:))AH! sanada diyeceğim hocamın kulakları çınlasın..rubai deyince gülümsedim..:))

    YanıtlaSil