6 Aralık 2011 Salı

GÜNAHLARIN GÖTÜRDÜĞÜ PİŞMANLIKLAR






gökyüzünü çekip içime,saatlerce durabilirim...
burada-orada- senin kokuna sahip heryerde...
bir sessizlik ardından gelen ani sensizlik...
göğe bakıp dilendiğim geceler...
özlemenin yanak kızartıcılığında
dönememenin pişmanlığı...
kulak memesindeki diş izlerinde saklıydı günahlar
rengi karışmış bir çarşaf,
belli üzerinde ilk defa uyunmayacak...
bir erkeğin gözyaşlarını rujuyla imzalayan bir kadın..
penceremdeki sardunyanın kokusu hala burnumda
perdeyi aralasam ulaşabilecek gibi yakın
oysa geçmiş kadar ne kadar uzakta...
ömre değip geçen insanlar gibi.
kiminin pişmanlığıyım ben
kimi pişmanlığım tüm cesaretsizliğimle.
yinede içinde bir sen,
iyiki ordaymışsın
iyiki yanımdaymışsın..
bir mavinin içine saklanmış,
bisikletimin sepetindeki cüce...
severdik
mutlu olurduk...
belki uçurtmaları sayabilirdik
zaman yetmedi bize..
yeni bir çarşaf serdi otel görevlisi tüm hızıyla
gitme vaktinin habercisiydi...
gittik bizde..kimse görmeden!
bir kuzgunun kanadındaki
lacivert tüyde saklı artık
tüm günahlar ve sevaplar
belki günün birinde düşerde boşluğa
tutar onu mavi bir uçurtma
kimbilir...
günahlarda saklıydı tüm pişmanlıklar
sevaplara yaklaşmak için miydi bunca söylediğimiz yalan.
ps;bu şiir http://antinkuntinisler.blogspot.com/ ilişkindir.

26 yorum:

  1. Darla;şiir mi?melodi mi?..:)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel Özetlemiş...

    YanıtlaSil
  3. Şiir. Şiir harika rosemary

    YanıtlaSil
  4. sTuBboRn; evet özet dimi?

    YanıtlaSil
  5. Aslı ;sizin gibi genç bir blogerin..altına linkini yazdım..

    YanıtlaSil
  6. teşekkür ettim beğenen ve beğenmeyenlere :)

    YanıtlaSil
  7. çook güzell =) bir de gelmişken mimledim :)

    YanıtlaSil
  8. şiir de ,şarkı da güzel...
    zevkle dinledim:)

    YanıtlaSil
  9. Larien;teşekkürler canım.:)

    YanıtlaSil
  10. çay ve simit;şiir genç bir blogerin sizin gibi burada tanıdım..çok güzel şiirler yazıyor bende beğeniyorum.:)

    YanıtlaSil
  11. CEPAYNASI ;Beğenin için teşekkürler..:)

    YanıtlaSil
  12. antinkuntin ;Okuyanlar da sevdi şiirini sen hep yaz okuruz biz..:))

    YanıtlaSil
  13. Bütün iyi dilekler ve selamlardan sonra...

    Dilenciden sultana, köleden efendiye

    Hânım hey! ..

    Sen ki mahabbet gülistanıma revnak bağışlayanım, ejendimsin,

    Sen ki arzum, emelim, hicranım ve elemimsin,

    Ayrılığından dolayı yardım dilenmeye takatim yok senden, kapında kendini kaybedenlere gıptayla geçen ömrümde bir takate de ihtiyacım kalmadı artık. Sevgili eşiğinde ölene değil sağ kalana şaşmak gerekir, der bir bilge ama ben senden uzakta, aşkınla hasta, ama aşk sayesinde sıhhatteyim. Araya bunca yılın hasreti girmişken bir gün seni görmeye dayanabilir miyim bilmem, ama her sabah seni görüyor ve yüzünden aldığı güzellik ile insan içine çıkıyor diye güneşe, eşiğini döne dolaşa senden nur çalıyor diye her akşam mehtaba bakıyorum, bilesin. 'Bugün nasılsın ey kâinatın başı dönmüş yıldızı? ' diyorum ona, hasbıhal ediyorum; 'Ne haldedir sevgilim, hoş mudur, sofaca mıdır İstanbullar sultanı bugün? ' diye tekrar soruyorum. 'Hiç benim bulunduğum yerden daha kederli bir âleme doğdun mu sen; hiç aşkta altüst olmuş bencileyin bir firkatzede üzerine parladın mı? ' diye sitem ediyorum bazen... Velhasıl günlerce ve gecelerce güneşlere ve aylara durmadan ve dinlenmeden seni soruyorum, hâlâ bir haberini alamayışımı şikâyetle söylüyor, anlatıyorum. Senin beni unutma ihtimalini hatırlayıp çıldırıyorum bazı günler ve bazı geceler yüzünü eskisi gibi hayal edemeyeceğimden korkup kahroluyorum. Sonra tevbeler ediyorum. Seni unutma ihtimalini düşündüğüm için.

    Aşkname - İskender Pala

    YanıtlaSil
  14. şımarttınız beni efenim=)

    YanıtlaSil
  15. Sparrow;Bu yorumu sanırım bu güzel şiiri yazan blogcana yazdın..bilsen ne sevinmiştir..:))

    antikuntin; Bak blogcanlarım seni bulmaya başladı..kutlarım seni..şiirlerini bekliyoruz canım..

    YanıtlaSil
  16. pek güzeldi yazıda teşekkür ettm.arkadaşımın daha fazla izleyici var diye dalga geçiyor benimle.noldu artmadı blogunun izleyicileri hala diye.belki sayende bende onunla dalga geçecek kıvama gelirim =)

    YanıtlaSil
  17. yok yok öyle düşünme! sayemde olur mu?.şiirine haksızlık edersin..bu şiirini çok sevdim..diğerlerini de.. çok hoşuma gidiyor..ama bunun yeri bende başka..:) sen okunsun ya da okunmasın mutlaka yazmalısın..bu bir beceri işi..sakın önemsememezlik etme..:)

    YanıtlaSil
  18. şimdi okuyorum arkadaşın blogunu :) tskler rosemary..

    YanıtlaSil
  19. Aslı ; SEN DE SEVECEKSİN EMİNİM..:))Yaşına göre çok güzel şiir yazıyor..beğeniyorum onu ve şiirlerini..:))

    YanıtlaSil
  20. antinkuntin;Ne demek canım..sen sessiz ve hak edensin bu konuda..Bak Aslı da en sevdiğim blogcanlarımdan..:))

    Sparrow da öyle..:))..:))

    YanıtlaSil
  21. DarLa; Canım bloğuna giremiyorum...bilgin olsun..yada kapattı isen bilgim olsun..meraktayım..:)

    YanıtlaSil
  22. HHA! HAA! KAÇAR MI SANDIN..SEN BURAYA YAZARKEN BEN YORUMUMU BİTİRDİM CANIM..TEŞEKKÜR EDERİM..:))

    YanıtlaSil