10 Aralık 2011 Cumartesi

AMSTERDAM 2 /Madame Tussauds Müzesi


 Amsterdam dan önce Volendam'a giriş 
yaptığımızı söylemiştim.Bu yerleşim yeri 
deniz seviyesinin altında ..Güzel çiçeklerle 
donanmış güzel bir yerleşime sahip
balık lokantalarıyla ünlü bir yer..
..
 Bilirsiniz Amsterdam tam bir müzeler kenti 
Van Gogh müzesi yakın çağın müzesi olarak 
bilinir.
  Şimdi bir de Madame Tussauds nun müzesi 
var merkezi İngiltere' de olan..Oraya girişimiz 
çok eğlenceli oldu.. Biraz turist çekmeye yönelik 
ve Ünlülerin heykellerinin  olduğu bol foto 
çekilen bir müze..









İlk girişte bizi Karayip korsanı kimliğiyle Johnny Depp
karşıladı.Birebir gerçek boyuyla yapılmış.Ama özenle
yapıldığı,çok uğraşıldığı belli..tam bir emek harikası
o ve diğerleri..


20 yorum:

  1. hepsi gerçek gibi...
    çok etkileyici..

    YanıtlaSil
  2. harika!! en çok görmek istediğim yerlerden biri..

    YanıtlaSil
  3. efenim bu yıl amsterdam ve prag toplantılarını bölüştük işyerinde, prag son anda iptal oldu ben gidemedim, kısmet işte :)amsterdam'a gidenler mest olmuş döndü tabi ki, burdan evrene sesleniyorum lütfen ama beni de gör:)

    YanıtlaSil
  4. Ayağına diline deklanşörüne sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel, tertemiz bir yermiş.

    Müze gerçekten çok görmek istediklerim arasında. Kısmet diyelim :)

    YanıtlaSil
  6. Lenin'e selam olsun...

    Güzel paylaşım

    YanıtlaSil
  7. Firarî Yolcu;Aynen ! evet öyle..:)

    lady jane;daha çok foto var ama kişiselleri koymadım..

    tubitos;Planların içine al,görmelisin..:))

    suvebeyaz,Prag fotolarım geliyor..oraya da uğradık 2 gece 3 gün..:))

    Mr.E..;Bişi diil.!..:)

    Aslı;Avrupada müze sayısı yüksek yerlerden çoğunu gezemedik..:))

    SırfŞiirselYorum:Olsun bakalım.:))

    YanıtlaSil
  8. oo muhteşem :)
    ziyaret için teşekkür ederim. sevgiyle :)

    YanıtlaSil
  9. Esotron ,Öncelikle hoşgeldin..Avrupa gezimi arada aktarıyorum..sırada Prag var ..

    YanıtlaSil
  10. Bende bir gezi düşünüyorum tabi dileğim kabul olursa :) paylaşırım :) hoş bulduk :)

    YanıtlaSil
  11. Esotron;Son yıllarda çok ekonomik turlar düzenliyorlar..düşünürsen zor değil emin ol..:))

    YanıtlaSil
  12. sen turla mı katıldın?

    YanıtlaSil
  13. Esotron ,Evet turla 2l gün sürdü..:)

    YanıtlaSil
  14. çok soru sordum ama detayları bana anlatırmısın? :) istersen blogyildiz@gmail.com mail atabilirsin.

    YanıtlaSil
  15. Esotron ;Ankara da bir tur şirketiyle yapılan bir turdu 2 otobüs arka arkaya tur başlatıldı.Yunanistan-Selanik'ten giriş yapıldı.Igoumenitsa limanından vapurla İtalya'nın Bari Limanından Roma ,Pisa,Floransa,Venedik,Nice,Cannes,Monaco,Monte-Carlo,Paris,Euro Disneyland,Volendam,Amsterdam,Prag,Karlovary,Viyana,Budapeşte,Bükreş,Bulgaritan' dan Türkiye'ye giriş..Dileyen Bükreşten uçakla giriş yaptı(Yorgun düşenler)..İşte böyle güzel bir turdu..yorucu ama doyurucu..:))

    YanıtlaSil
  16. Esotron ;Birde Roma gezi yazıma bak ne güzel fotolar var..bayılırsın..:))

    YanıtlaSil
  17. Kapısına kadar gidip içine giremeyen ben :) Hatta hiç bir müzeye gidemeyen ben, bu daha acı oldu şimdi düşününce, ben de sizin gibi gidip görenlerin bloglarında görüyorum bu da güzel bir şans tabi ki :)

    YanıtlaSil
  18. güzeldi.. seni korkutan mı oldu ..bir kısmı korku tüneli gibiydi.

    YanıtlaSil