17 Eylül 2011 Cumartesi

PERİ' nin Yaşam Yolu

Sabah saat9.50 yi gösteriyordu ..Eline kocaman bardakta neskafesini aldı.PC nin başına geçti.Güzel bir hafta sonu diye geçirdi içinden.Ama dışarıda çirkin bir rüzgar vardı.Yağmur öncesi bulutları toplama çabasıyla hırçın,hırçın savuruyordu kurumuş sarı yaprakları
"Euryhmics'in Sewett Dreams'ı tüm enerji saçan melodisiyle içini kıpır,kıpır etti her nedense."Tabii ya" dedi kendi kendine. Gördüğü rüyaydı, bunun sebebi. İçi kıpır kıpırdı.Böyle hissetmesi normaldi..

Kendini dinledi elindeki kahvesini yudumlarken "yenilenme zamanı" diye düşündü."kendimi geliştirme adına ideallerimi bir bir gözden geçirmeliyim, yaşam amacıma,inancıma paralel hedeflerimi belirlemeliyim" dedi.


Yalnız, genç kadın kendini iyi tanıyordu, yeniliklere kolay kucak açmayan, bir yapısı olduğunun farkındaydı. "Bir şekilde hayatımı kurmam gerekiyor" diye düşündü. George Baker Selection'ın Little Green Bag'ı çalındı kulağına..


" Hedefim, inandığım şeylerle ters düşmemeli" diye geçirdi içinden". Bu yolda önüme çıkan zorlu olaylar,yanlış insan için KADER deyip kendime ket vurmamalıyım" dedi.

Ailesinin maddi durumu geldi aklına.Onunla birlikte sanki onlarda okuyordu.Evet artık kararlıydı.Ne şımarmalı,nede çevre yargıları onu yıldırmalıydı.Farklı fikirlere aldırmadan,iç bütünlüğünü bozmadan yolunda ilerlemeliydi.


"Geleceğim büyük gücün izninle, benim elimde" diye düşündü .."El Mariah by Desperado yu "dinlerken.. derin bir iç çekti.İçeriden köpeği Mars ın sesi geliyordu.Belli ki ihtiyaç giderme vakti gelmişti.Dışarı çıkmaları gerekiyordu

Üzerine bir şey geçirip dışarı yönlendiler.

31 yorum:

  1. Keeyzi kadin, deli woman - yazina doncem, sanada doncem ama once coook guzel bir hafta sonu dilicem.

    Bak karsinda öforiyi yakalamis bir lola var, an'i(inda) seninle paylasmak istedim .. Bugun (geceye kadar) no suratsizlik :))

    YanıtlaSil
  2. Hımm! Ally McBeal diye bir dizi vardı eskiden. Nevrotik, hoş bir avukatın gündelik olaylarını oldukça mizahi ve duygusal tarzlarda ele alan bir diziydi... Her neyse, o dizide ki avukatımız kendini yenileme ihtiyacı duyduğunda zihninde şu müzik çalardı: http://www.youtube.com/watch?v=25_ZtFM1mRU
    aklıma geldi birden...
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  3. Mars olmamak lazım tabii. Mars' la olmak en güzeli.

    :)

    YanıtlaSil
  4. Hiiii cok guzel! :)
    Bu arada blogumdaki Armani cekilisine bekleriiim :)

    YanıtlaSil
  5. orda yazdığın tüm şarkıları tek tek açıp dinlemediysem namertim :D

    YanıtlaSil
  6. Lô - Lâ :Anlmadım LOLA CIM BLOĞUNA GELİYORUM..:))

    YanıtlaSil
  7. burada anlatılan kişi sensin değil mi kıreyzi? :) güzel yazmışsın, bolca ellerine sağlık şeker.

    http://kacikturuncu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. uzunca bi süredir kendimle mücadele ediyorum çünkü bende aynı durumdayım...doğulular kaderin ne olduğunu bilir batılılarsa buna şans der demişti bi büyüğüm bi zamanlar haklıymış ben kader dedim onca yaşadığım şeye şimdide varolduğumu tekrar hissediyorum rose..bu çoğu zaman senin sayende oldu en yakın dostumdan da öteydin çoğu zaman benim için çok teşekkür ederim rose peri nin hikayesini dört gözle bekliyorum :))

    YanıtlaSil
  9. Vuslat AKTEPE/Albatros; verdiğin melodi de yakıştı gerçekten bu günkü yazıma..dinledim beğendim..Bu ara sağlıkla aramızda oluşunuza da sevindim..:))

    YanıtlaSil
  10. two ;Sizin şu espirili yorumlarınıza bayılıyorum..evet dediğiniz gibi..

    "Mars olmamak lazım tabii. Mars' la olmak en güzeli."

    ..;)

    YanıtlaSil
  11. Lynx;Teşekkürler canım.:)

    YanıtlaSil
  12. Modafobik; Şanslıları vardır..ama uğrarım sağolasın..:))

    YanıtlaSil
  13. α.к.α.т.я.i.є.ℓ ;Sana uğradığımı hissetmiş olmalısın..dün Akatriel günümdü..kahve içmeden ayrılıverdim bloğundan..:))

    Desene müzikle aran oldukça iyi..:))ama fena parçalar değil di mi?

    YanıtlaSil
  14. Hedefim inandıgım şeylere ters düşmemeli..Ya düşerse napıcaz rosemary?

    Çok güzeldi, okudum. Olmadı geldim tekrar okudum..

    YanıtlaSil
  15. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  16. Sadecebenemel;Hepimiz öyküdeki Peri gibi bir yön bulma kaygısıyla yaşama sarılıyoruz..Senin zorlu dönemlerin inan geçici..hiç bir şey aynı kalmaz yaşam bir devinim ,bir dönüşüm içinde..bir günümüz diğerine benzemiyor..:)

    YanıtlaSil
  17. Aslı;Nasıl gidiyor..biraz düzeldi mi uykusuz durumlar..:))

    YanıtlaSil
  18. Lô - Lâ; Bak iyice meraklandım şimdi..:))

    YanıtlaSil
  19. Mars'a "tam zamanıydı oğlum/kızım" demek istiyorum sitemle:))
    Ne güzel okuyorduk yazıyı :)
    Yalnız, genç kadın kendini iyi tanıyordu, yeniliklere kolay kucak açmayan, bir yapısı olduğunun farkındaydı.
    Benim tam tersim bu ama.Her an elimde olsa,bir yenilik katabilirim hayatıma.Yenilik güzeldir,umuttur,enerjidir:))
    Harikasın crazy :)

    YanıtlaSil
  20. yok daha kötü oldu rosemary, içimde bişeyler bitmedigi müddetçede uyku yok bana..

    YanıtlaSil
  21. http://i.imgur.com/cSRMi.jpg

    bak sana ne getirdim:F
    ama temanın arkasını bembeyaz yada uçuk mavi yapmalısın:D

    YanıtlaSil
  22. Tatlım ne zaman istersen daha birkaç tane daha yapıcam sana sadece tema değişip istediğini kullanırsın tabi yardımcı olurum olmazsa ben yaparım 5 dakikada:*

    YanıtlaSil
  23. biliyorum rosemary nedense sende kalacagını biliyorum ama anla işte..

    YanıtlaSil
  24. ne güzel yazi olmus, sarkilari dinliyecem :D

    pingocuk(yeni blog actim) :))

    YanıtlaSil
  25. Krnc ; teşekkürler Mars erkek bir köpecik..minik ve çok hareketli..:)

    biraz kısa kestim ama bu sürmeli sevdim bu kızı..:))

    YanıtlaSil
  26. Aslı; gece yatmadan önce papatya çayı veya ayran içmeni öneriyorum canım..:))

    YanıtlaSil
  27. iρεκβöcεĝι;Çok sevdim..

    YanıtlaSil
  28. Şaşkın :o);Geldim sana..:)

    YanıtlaSil
  29. mimin var bende bi uğra istersen :))

    YanıtlaSil