15 Eylül 2011 Perşembe

CANNES-MONTE CARLO-NİCE

        


  Nice; tarihi sokak kafeleri,lüks butikleri
ve açık hava pazarları ve Cote d'Azur
sahil şeridiyle tanınıyor.Chagall,Matisse
müzeleriyle ve Temmuz aylarında yapılan
Caz Festivalleriyle 15 sanat galerisi ve
müzesi izlenesi şeyler.






  


  Nerede kalmıştık ? İtalya' dan çıkış
yapmamız akşamı buldu.gece yolculuğu
bittiğinde kendimizi Cannes'in plaj kıyı
sında bulduk.Bilseniz ne iyi geldi deniz
güneş kum..kendimi akdeniz sahillerimizde
sandım.Nice'le arası yaklaşık 20 dk.
  Duşlarımızı alıp Monte Carlo' ya gittik
Burası Monako' nun  dört mahallesinden
biri(quartier).Nice'nin hemen kuzeydoğusu
Fransız Rivierası boyunca uzanan Alplerin
eteğinde yer alıyor.1861 yılında açılan 
kumarhanelerin çevresi yerleşime açılmış 5
yıl sonra da Monte Carlo adını almış.
 Ünlü formula 1 yarışları buradaki sokak-
larda yapılıyor..

47 yorum:

  1. crazy lady - bilesin ki yazmasamda buralardayim .. icim aciliyor burada .. ara ara gelip nefes alip gidiyorum .. : )

    YanıtlaSil
  2. ben bi silivriye gittim diye atmadığım hava kalmadı. bir de sana bak. cannes de denize girilmiş, ordan monte carlo. italyayı saymayacağım bile.

    YanıtlaSil
  3. Lô - Lâ ; Çok da iyi yapyorsun..hem neden gidecekmişsin ki..seni seviyorum..ne gerek var buralardan uzak kalmaya..

    YanıtlaSil
  4. deli kaduuun : ) - baska bir delinin yuzunden gidemedim, izin vermedi .. bende seni seviyorum ki : )

    YanıtlaSil
  5. two; Sırada Eyfel' den Paris'e kuş bakışı var..onu daha çok seveceksiniz..:))

    YanıtlaSil
  6. daha çok özenebilirim belki. ya da bir kenarda saklı duran ab vatandaşlığımı halen neden almadım diye kendime kızabilirim.

    YanıtlaSil
  7. Lô - Lâ ; Desene benden daha crazy ler var..yaşasın Crazy'lerin dayanışması..:))

    YanıtlaSil
  8. operim : )

    ciks, sen crazylerin kralicesisin ve parisi heyecanla bekliyorum .. bende bu yaz bir kus bakisi yaptim .. guzeldi .. ara ara iyi geliyor oyle mini tripler .. gerci seninki resmen tur olmus .. kiskandiim : )

    YanıtlaSil
  9. two; Hayret bir şey..! neden böyle bir haksızlık yaptınız kendinize..?

    YanıtlaSil
  10. onun bir tür haksızlık olduğunu yeni yeni idrak ettiğim için belki de.

    YanıtlaSil
  11. Lô - Lâ; OYYYU ! Sende Paris te miydin?Cannes-Nice 2 gece Paris te 3 gece kaldık..Tur 21 gün dü ama turşumuz çıktı..:))

    YanıtlaSil
  12. two; Varsa bir yolu yeniden deneyin..Bir çıkış kapısı olmalı..azıcık uğraşın..:))

    YanıtlaSil
  13. ama degdi ki .. bak diyorum buralara yolun duserse mutlaka haber ver ..: )

    bende seneye yapcam bunu .. niye yapmadim ki .. benim ki berlin - paris - anvers ile sinirli kaldi ..

    bu nemrut ulkede gunes yok ki, rutubetten olup gitcez ..

    @ two - bildigim kadariyla o hakkin hala duruyor. sadece biraz ugras gerek. ihmal etme derim .. kullanmasan dahi bulunsun.

    YanıtlaSil
  14. işi gücü bırakıp zaman ayırmak ve konuyu yurtdışında çözmem gerekiyor. yurtdışı doğumluyum zira. teşekkürler teşvik için ama en ciddi teşvik gezdiğiniz yerlere hayıflanmakla açığa çıkıyor zaten.

    YanıtlaSil
  15. Lô - Lâ ; Birde gezi proğramına Viyana-Budapeşte ve Prag ı almaya bak..buralar doyumsuz eserlere ve güzelliklere sahip..:))

    YanıtlaSil
  16. two; Bir şey söylemek istiyorum.Haklarınız saklı kalıyor..Bence önemseyin..:))

    YanıtlaSil
  17. ben yillardir ot ot geziyormusum .. aralikta ny a gitcektim ama mayis ertelendi (hava kosullarindan dolayi) yerine barcelonaya gitme karari aldim ..

    ya ben birdaha sana daniscam bilesin : )

    YanıtlaSil
  18. tamam sinir oldum. kadrolu asabi yorumcu olurum peşinen diyeyim. biri prag der, diğeri ny, barcelona. silivriden güzel mi buralar? değil deyin, sorun çıkartırım.:)

    YanıtlaSil
  19. Lô - Lâ ; Avrupa da daha çok tarihi eser var..Önce Avrupayı bitir..şengen vizesini rahat kullanmak var ya harika kolaylık..:))

    ny ye sonra da gidersin..:))

    YanıtlaSil
  20. two ; Walla ne yalan söyleyeyim yerinizde olsam bende arıza çıkarırdım..Gülmekten katılıyorum şu an..Ömürsünüz !..:))

    YanıtlaSil
  21. Allah'ım yaa, çok şanslısınn, çok imrendim, inş nasip olur bana da. :)

    Öptümm. :**

    YanıtlaSil
  22. türkiye harikadır ama italya'nın da hakkını yemeyelim ya :)

    cannes'da denize girdim dedinya, bittim ben rosemary, ne güzel..

    YanıtlaSil
  23. monte carlo kumarhaneleriyle ünlüydü sanırım yanlış hatırlamıyorsam, iyi seyahatlerr, bol bol resimli postlar yazbize :)

    YanıtlaSil
  24. ayse; yeterince isteyince oluyor ki..:))

    YanıtlaSil
  25. Aslı;Aslı'cım inan sadece sınırlar orada olduğumuzu anımsatıyor bize..o kadar Antalya kıyılarına benziyor ki..gözlerimi yumdum dedim ki sınırları sadece biz koyuyoruz evren de sınır inanki yok ..:))

    YanıtlaSil
  26. Dürr-i Yekta; Sen beni hala gezide mi sanıyorsun..nerede biz yollardayken telefon etme şansımız bile olamdı ki..:))Çok hızlı proğramı geniş bir geziydi 20 gün bitti gitti..ben şimdi anılarım canlı kalsın diye yazıyorum.ve sizlerle paylaşıyorum..:))

    YanıtlaSil
  27. Kıskançlıktan ölmezsem iyidir neden bu kadar geziyosun sen tur rehberimisin hacı deliricem yaa:D

    YanıtlaSil
  28. Anlaşılan pek güzel bir gezi olmuş :)

    Bende Benelüx+ Paris yaptım ama pc deki bir sorun yüzünden atamıyorum fotoğrafları.

    YanıtlaSil
  29. gez anacıııııım geeeeeeeeeeeez

    YanıtlaSil
  30. Aklımdasın ama yazmıyorum ve okumuyorum bu aralar...

    Umarım geçici bir dönemdir, hatta yazayım diye şartladım bile kendimi...

    İyi bakasın kendine...

    Sazanus :)

    YanıtlaSil
  31. nice fransada paris'den sonra en çok görmek istediğim yer crazy canım, teşekkürler tanıtım için, harika oldu, darısı başıma ;)

    YanıtlaSil
  32. oh maşallah tatil ne kadar güzel geçmiş belli...buralardayım başım kalabalık bu aralar ondan pek uğrayamıyorum ama okuyorum bilesin fotoğrafları gördükçe şöööyylle bi gidesim geldi :))

    YanıtlaSil
  33. iρεκβöcεĝι~ ;Bak canım kıskanma seninde olur..Ne yap biliyor musun? Yılbaşına evinde girme başka bir şehirde ol..koca yıl durmadan geziyorsun valla..ben 2011 e evimde girmedim..bana uğur veren biriyle beraber girdim hala geziyorum..:)) bir dene ne kaybedersin..:))

    YanıtlaSil
  34. Dalgaları Aşmak ;Ne güzel senin kadrajından da görürüz Paris' i o zaman..biraz uğraş bekleriz.:))

    YanıtlaSil
  35. balböcükleri ;Aynen dediğini yapıyorum..hih hii ben söz dinlerim ki..;))

    YanıtlaSil
  36. Sazan: Canıııım ! Bak renk getirdin bloğuma..senin espiriklerini öslüyom ben yaaaa..:))çok uzak kalma buralardan..:))

    YanıtlaSil
  37. nil;NİCE ; Paris kadar ilgi çeken bir şehir..Orman içinde otelleriyle meşhur.biz kaybolduk ormanın içinde sonra polis eskortluğuyla otelimize ulaştık..Otel Campanile hiç unutamayacağım bir isim olarak kalacak bende..Kahkahalarımızı unutamıyorum..Polisler bile grubumuzu eğlenceli bulmuştu..:))

    YanıtlaSil
  38. Sadecebenemel; Emel'cim ara sıra uğrarsan mutlu edersin beni..senden haber almak beni mutlu ediyor bilesin..ayrıca değer verdiğin için teşekkür ederim..:))

    YanıtlaSil
  39. içim gittiii içimmm :)

    yaw gezdin bari böyle anlatma, off off :)

    ben de istiyorummmmm...

    YanıtlaSil
  40. bilardo topları , İlk yorumunda sıcacık bir hava estirdin ...bak merak ettim şimdi..geliyorum bloğuna..:))

    olsuuuun ! sende gezersin ki..artık dünya global köy oldu biliyorsun..:))

    YanıtlaSil
  41. :))

    geldin ve şaşırdın tabi di mi :) yazmalıydım tabi suvebeyazın yeni hali diye:)

    YanıtlaSil
  42. bilardo topları ,Aynen şaşırttın beni..oysa adın çok güzeldi..neden ki? :/

    YanıtlaSil
  43. :)

    suvebeyaz'a devam etcem ok, olmuyo bölee, ben bile çok alışmışım :)

    YanıtlaSil
  44. suvebeyaz ; OH BE! Ben senin ismin ve profildeki fotona bayıldım zaren..öyle alıştırp ortada bırakma yafu..:))

    YanıtlaSil
  45. LoveMeorLeaveMe ; EĞLENCE ÖTESİ..HARİKA..HARİKA..:))

    YanıtlaSil
  46. Oraları merak ediyorum..Süper.:)

    YanıtlaSil