26 Temmuz 2011 Salı

Avrupa'da 20 günüm/

İşte yeniden aranızdayım.Güzel bir 20 günün
ardından. 30 Haziran-20 Temmuz arası güzel bir
kültür gezisi düzenledik dostlarımızla ..
Katılanların %60 eğitimci %20 Bankacı-maliyeci
%20 öğrenciydi..Ha sahi bir doktor ve iki hemşire
emeklisi de vardı.
İlk hareketimiz Ankara Yenimahalle Metro durağı
yanından oldu.Bolu dağlarını aşıp,İstanbul'u gece
geçip,sabah 7.00 sularında İPSALA gümrüğünden geçiş
yaptık./ 1 TEMMUZ
Hepimiz pür neşe, daha yüzümüzü yıkamadan pasaport
işlemleri için sıraya girdik,neyse yarım saati almadı.






..Bir süre sonra Selanik Konsolosluğu civarındayız.
saat 10.00 da açılacak giriş kapısı önünde bekliyoruz.
Hava ta sabahtan sıcak. Sıkı bir güvenlik duvarını
aştık.Giriş bahçe kapısından yapılıyor.Bizi 10 arlı
gruplarla içeri aldılar..Orada ilk esprili girişi
kendimizi sayarak yaptık .

Eskiden kiler olarak kullanılan
kata girdiğimde evde yaşanan yılları daha iyi hissedebilmek
için grubtan ayrılıp en üst kata çıktım.Merdiven kollarına
dokunduğumda küçük Mustafa'nın buralarda bıraktığı,sıcak
dokunuşları hissetmeye çalıştım.
Babasının ölümüne kadar geçirdiği kısa bir ömür dilimini
sevimli ve günün şartlarına göre iyi bir evde,şanslı bir
çocukluk dönemi olarak gördüm.
Bahçeye çıktığımda dallarında nar çiçeklerinin meyveye
dönüştüğü nar ağacının altında düşen kuru nar çiçeklerini
avucuma bir bir topladım.Grubumuzun öğrencilerine birer
birer dağıttım.Hepsi çok sevindiler.



PS;FOTOLAR GELİYOR EN KISA ZAMANDA..

30 yorum:

  1. Ne Kadar içten anlatmışsın..:) Süper :)

    YanıtlaSil
  2. Lynx; hoşgeldin bloguma canım,ilk yorumun beni sevindirdi..:))

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel ne güzel,hayran hayran okudum :)
    Resimlerinizi de ekleyin de,hayran hayran seyre dalayım :)
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  4. ''' UMUTSEPETİ '''; odalara ve mutfağa hayran kaldım.Sedirlerde dantelli ve kanaviçeli bembeyaz örtüler vardı.Ha bir de perdeler o yılların mütevazi yaşamına yaraşır nitelikteydi.Zübeyde Hanım zevkli bir hanımmış..:))

    YanıtlaSil
  5. oooo çok başındayım anlatacaklarım ve fotolarım var...:))Avrupa kültürüne ilişkin..:))

    YanıtlaSil
  6. sevgili crazy;

    ne güzel anlatıyosun
    devam

    takipdeyiz...

    sevgiyle...

    YanıtlaSil
  7. hoşgeldin...
    devamını bekliyorum:))

    YanıtlaSil
  8. kültür gezisi kulağa ne kadar hoş geliyor crazy'cim, ama daha çok fotoğraf lütfen :)))

    YanıtlaSil
  9. Daha fazlasını bekliyoruz ...:)

    sevgiyle...

    YanıtlaSil
  10. O küçük öğrenci diliminin arasında olmak çok isterdim. Rosemary, nasıl düzenleniyor kim düzenliyor, geziler hakkında da bilgi versen iyi olurdu :)

    YanıtlaSil
  11. Ah bekliyoruz bekliyoruz bekliyoruuz!
    :))
    annecim en kısa zamanda fotoğrafları görmek isterizz :)

    YanıtlaSil
  12. YüReKTeN DaMLaLaR; nihayet fotolar elime geçti...ve devam edilecek ..:))

    YanıtlaSil
  13. CEPAYNASI ; ay anlatmaktan bıkmayacağım..:)) fotolar elimde...:))

    YanıtlaSil
  14. nil ; canım içimizde bir kaç alışveriş tutkusu olmasına karşın en güzel yerleri yakalamayı becerdik...:))

    YanıtlaSil
  15. Lynx ;İnan bende heyecanlıyım bu konuda..bekleyin..:))

    YanıtlaSil
  16. Sadece Umut ; Gerçekten çok ilginç narlar oluşmaya başlamış ama biz küçük Muatafa nın nar çiçeklerini görünce sevindik...bir bir ellerine bıraktım onların bilsen ne sevindiler..:))

    YanıtlaSil
  17. Sweet Sunshine; bende sizin gibi heyecenlıyım..yazıcam ve fotolıycam..:))

    YanıtlaSil
  18. ayy nerelere gitmiş gezmiş benim tatlım eve bak yaa harika:D ben de bu tür gezilere bayılırım

    YanıtlaSil
  19. iρεκβöcεĝι~ ;emin ol çok yorucu ama güzel bir geziydi..komik,eğlenceliydi.

    YanıtlaSil
  20. fatma sancak, Evet aynen ah..ah..

    ps:bloğun var mı? ben mi ulaşamadım?

    YanıtlaSil
  21. fatma sancak; tamam buldum seni..Hoşgeldin bloğuma daha anlatacaklarım var..:))

    YanıtlaSil
  22. fatma sancak; tamam buldum seni..Hoşgeldin bloğuma daha anlatacaklarım var..:))

    YanıtlaSil
  23. otuzundansonra ; tamam ama bana anlatsan şu foto aktarımını..

    ha birde hoşgeldin..! ;))

    YanıtlaSil
  24. Crazywoman....canım cok tesekk,resim aktarımı cok kolay Yeni kayıt seceneğinde üstteki sütunlarda resim kutucugunu var,onu seç,daha sonrada resimleri tek tek secip ekliyorsun ,zaten seni yönlendiriyor

    YanıtlaSil
  25. Hoşgeldin canım benimm!!! hani fotolar, eklememişsin hala? Çabuk ekle, merakla bekliyorum ve seni çook öpüyorum!

    YanıtlaSil
  26. otuzundansonra; yazım hazır sadece fotolayacağım uğraşayım bakalım..:))

    YanıtlaSil
  27. springoss ; Hoşbuldum canım...ama teknoloji özürlü ben foto koyup yayınlayacağım..hi hi..yazı hazır yani..;))

    YanıtlaSil