25 Kasım 2010 Perşembe

YAŞAM ÇARKININ İNCİ DİŞLERİ

Çalışma hayatımızla ilgili konularda, hırslı olmamız güzel ancak, bunun yanında bizi rahatsız eden durumları günü,gününe kritik edip,deneyimlerimizden yaralanarak yeniden değerlendirirsek ortamımızın uyumlu olmasını sağlarız.Bunun bize getirisi huzurlu bir iş yaşamı olur,zevk alarak çalışırız.

Grup çalışmalarımız,ortak proje çalışmalarımızda baskın kimliklere karşı ılımlı(patron,müdür,şef,proje yönetici..) ama değerlerimize, düşünce çizgimize sahip çıkarak içimizdeki güce güvenerek, hareket etmeliyiz.Kendi mucizemizi kendimiz yaratabiliriz.

.Çalışma ortamında her bireyin(hangi konumda olursak olalım) kendi çapında ki uyumla işini yapması o iş yerinin verimli olmasını sağlar.

Kimbilir; yaşam kaygılarımız maddi durumlarımızla da ilgili olabilir..

Kimbilir;özel ilişkilerimizle,özlemlerimizle,ayrılık acımızla ilgili olabilir..

Kimbilir;Ertelediğimiz ama gerçekleştirmek istediğimiz arkadaş,akraba ziyaretleri,hastalarımıza verebileceklerimiz "yanındayım "mesajı olabilir..

Kimbilir;Engelli yaşamların yanında onunla birlikte yaşamı göğüslemeye çalışıyor olunabilir

Ne yapalım işte yaşam kocaman bir dişli,her birini yerli yerine oturtamazsak,işimizi çıkmaza,açmaza sokmak çok da zor değildir.

Güne şu meşhur dua ile başlayalım.Bana başarabileceklerim için GÜÇ,Yapamadıklarım,beklentilerim için SABIR,Tüm bunların ayırdına varabilmek içi AKIL
ver tanrım..

EVET İYİ Kİ YAŞIYORUZ,YAŞAM GÜZEL,YAŞAMAK GÜZEL..

23 yorum:

  1. İlk defa blogunuzu okuyorum,olumlu güzel paylaşımları okumaktan mutlu oldugum bir blog daha keşfetmenin sevinci ile yazılarınızın devamını sabırsızlıkla bekmek güzel.kaleminize saglık yaşam için bizler için yazılan her cümleye hepsi çok anlamlı ve güzeldi.güzel olan duygularınızın yansıması hiç bitmesin:)

    YanıtlaSil
  2. Hoşgeldiniz sevgili PUZZLE..sizi burada görmek güzel,sevindirici..teşekkürler..:))

    YanıtlaSil
  3. Su duayi her sabah insanin kendi kendine soylemesi bile hayata daha siki sarilmayi ve ikiskilerin daha yumusamasini saglayabilir bence

    YanıtlaSil
  4. Deneyin inan başka hissedeceksiniz ve bunu bana da iletin ne olur.)) sevgili mon clementier..

    YanıtlaSil
  5. evliliğimin ilk yılları çalışmayı çok istedim ama 10 sen geçti artık yapamam gibi geliyor.insan alışıyor eve.hele çocuk varsa.öyle feci bir patrona çarptımki beni çalışmaktan soğuttu kadın yahu.

    YanıtlaSil
  6. Canım Bitanemm Ben Geldim :))

    Geç Gördüm Blog Lınkını Kusura Bakma Lutfen Özür Dilerim Ayrıca O Gun Takıbe Aldım Ama Yorum Yapamadım Blogun Gayet Guzel Tabı Daha İlk Yeni Yeni ..

    Zaman İlerledıkce Herşey Yerıne Oturur Canım :)

    Hayırlı Olsun Blogun Aramıza Hoş Geldın :))

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Telekinesis,teşekkür ediyorum,böyle biri olunabiliyor,ama bunu kendin için istemen gerek..kendimi seviyorum,mutluyum huzurluyum..))

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Serpil İşyaşamımda ufak,tefek problemlerim olmadı değil ama bunu yüz yüze yönetici konumundaki kişiyle paylaştım ve kendimi olduğu gibi kabul ettirmeyi başardım ve yıllar içinde iletişim ve iş konusunda çok zorlanmadım açıkçası..:))

    YanıtlaSil
  9. Hımm,vesselam.. yeni ismin, en çok sevdiğin olmuş..gerçek yaşamda da isimlerimizi seçebilseydik kimbilir insanlar ne kadar mutlu olurdu öyle değil mi?..:))

    YanıtlaSil
  10. Adın Ne Kız Senın :D ?

    YanıtlaSil
  11. ödülün vaaaar mimin vaaar :))

    YanıtlaSil
  12. Vuuuuu… Kim bilir… Belki de. Olur diyorsun yani… (okurken çıkardığım seslerin tekrarıdır :P)

    YanıtlaSil
  13. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  14. AY bende ödül böcüğü mü oldum yani.;) ???

    YanıtlaSil
  15. Sevgili LoveMeorLeaveMe çok teşekkür ederim..bloğumun ll.günü çok hoş bir şey oldu bu..:))

    YanıtlaSil
  16. *Sen istersen neden olmasın sevgili Breeze?,acımasız breeze bana yazılanı unutturamazsın Breeze...Breeze ;)

    YanıtlaSil
  17. Bu gidişle ödeşiriz :)

    YanıtlaSil
  18. EVET not aldım bir köşeye..:))sevgili BREEZE :))

    YanıtlaSil
  19. Vay canına sayın seyirciler! Daha dün bir bugün iki.. Bakar mısınız, olan bitene?

    CWRM, ne çabuk bu kadar izleyici ve yorumcu edindiniz?
    Pes vallahiii:)))

    YanıtlaSil
  20. Ben ne güzel bloggezerdim,sayenizde bloger oldum hem de en acemisinden..ne teknik bilgim var,ne de blog yazmaktan haberim..Madem arkadaşların istiyor "uğraş,yaparsın" dedim.Gerçekten samimi söylüyorum hiç bir deneyimim yok bu konuda..sadece ll gün önce başladım bu işe..
    Ama çok mutluyum böyle güzel insanlarla aynı yerden,aynı yönlere bakıyor olmak beni gerçekten sevindiriyor.

    Bu ara beni ilk buna inandıran
    arkadaşıma teşekkür ediyorum.O nun bende yeri çok başka,iyi ki onu tanıdım..Yasamımın flu renkleri şimdi tüm canlılığıyla sarıyor beni..İnsanın yaşamında böyle insanların olması ne büyük zenginlik anlatamam..Sevgili HAYAL KAHVEM..:)

    YanıtlaSil
  21. HOŞGELDİN Sevgili Li'liL..:))

    YanıtlaSil