18 Kasım 2010 Perşembe

BENDEN İNCİLER

Sana sarıldığımda kokunu bıraksaydın keşke,şimdi karaborsa o tenimde..



Zaman en acımasız makyöz ..


Reenkarnasyonlara uğrayasın inşallah..(Dua mı,beddua mı bilmiyorum yine de )


Bulmak istediklerimizi teğet geçerken,bulamadıklarımızı nasıl yitirelim..


İç hesaplaşmalar için sağlıklı ve mantıklı düzenlemelere ihtiyaç vardır.


Gördüğü her yüzde özlediğinin mimiklerini görmeye başlar insan.Buruk bir iç çekiş ve o artık sadece anılardadır..


Yaşam bilinmeyendir.Önemli olan isyan ederek değil,özgür bırakarak kendimize dönelim,kendimizi bulalım,kendimizi sevelim.



İnsanın HOŞÇAKALlarının az olabilmesi için,HOŞGELDİN lerinde seçici olması gerekir.



Kaç sitem,kaç boşvermişlik yüklüyorum yüreğime,öyle çok şey konuşacaktım anla,o kadar sustum işte.



Yaşama küsme diye bir lüksümüzün olduğunu sanmıyorum..


Her hücrem kasvet dolu,puslu gri bulutlarla yüklü,güneşimin açmasını bekliyorum